Čo mi dnes zdvihlo tlak...

  • A koľko stáli? To by ma celkom zaujímalo.

    Epos Passion 3409,Seiko SNZH53K1, Tissot Visodate, Certina DS Podium Shape chronograph, Omega vintage kúsok cca z r. 1940, Prim

  • Lezu mi na nervy tito ludia, ktory si vypytaju zlavu na predavane hodinky, a nie malu, vypytaju si cas na rozmyslenie aspon den (rozumej rezervaciu), a po 3 dnoch ked im napises ze co teda, tak nemaju ani tolko slusnosti v sebe ti odpisat. Uz ma nicim neprekvapi forum "odvedla", okrem inzercie je to miesto kde sa zgrupuju ludia, ktori su mi absolutne proti srsti. Osocovat a povysovat sa to je to jedine co sa tam nosi.

    Sorry za spam, potreboval som si niekde ulavit :)

    Hm, asi viem, o com hovoris :)

  • Presne toto iste vytaca aj mna. Ludia si myslia, ze pokial nepridu s dotycnym do styku, nemusi byt ziadna slusnost, ziadna stabna kultura. Pisu maliy bez oslovenia, bez podpisu a potom ako dam odpoved, nemaju ani tolko slusnosti aby na to odpovedali.

    je: Prim: cal. 68, CHR. WARD C9 5 Day Small Second: SH21, NOMOS Club Date: DUW 4101

    bolo: Aviator mechanical A-3105-6975647: Poljot 3105, Steinhart Marine Chronometer II arabic: Unitas 6498, STEINHART Military 42, Davosa Ternos Ceramic, Junkers Spitzbergen F13 6110-5: Poljot 3133

  • Je to tak, prvá otázka zákazníka je: akú mi dáte zľavu? Väčšinou odpovedám, že cena je už vrátane zľava aj z prava. Najhoršie je, že toto prezentujú aj médiá, a ľudia su na to veľmi rýchlo zvykli


    Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

    A stitch in time :D

  • Ono..cena sa casto nadstreli aby bolo mozne dat zlavu (vravim vseobecne, nic konkretne). Spokojne su potom obe strany, predajca nie je stratovy a zakaznik ma dobry pocit, ze ziskal daco extra.

    S tou "neslusnostou" mam tiez rovnake skusenosti, pride otazka, poslem odpoved a casto uz nepride ani obycajne "dakujem". Tiez u susedov, cest vynimkam :)

  • Tak ono nie je zľava ako zľava. Bežne sa mi stáva, že ľudia ponúkajú o 60% nižšiu cenu a ešte sa tvária urazene keď im nevyhoviem. Takých už automaticky posielam kam patria.

  • Vcera som na obed vymenil s jednym chalanom iphone za ipad, vsetko prebehlo behom chvilky, pohodicka ako ma byt. Dnes o jednej poobede mi napise, ze ajfon ma nejaku vadu, ze ho chce vratit. Vylezie z neho zevraj dotykova vrstva sa odliepa od drziaka. Nechce pochopit, ze tym ze si ho osobne prezrel suhlasil so stavom v akom bol. Som presvedceny o tom, ze kym som ho mal ja sa nic neodliepalo. A bude vkuse otravovat teraz a chciet to zmenit spat. Po 1.5 dni pomaly, ma bude presviedcat ze to nerozoberal ani mu to nepadlo. Co s takymto clovekom. Nervy mam akurat, tito neseriozni smelinari na bazosi su ako za trest.. :S


    Toto je ťažko.. Zmluvu nemáte, kes si si 101% istý, že si to mal v pohode tak by som to neriešil resp nevracal.. Co ak mu to padlo......

    Ω Planet Ocean 600m Chrono , Planet Ocean 45,5mm cal 2500C , Ploprof 1200m

  • Ja mám na takéto veci jediné riešenie. IGNOROVAŤ :D

  • Tu ešte niekto platí odvody? Dnes v ére slobodného podniakania na Belize http://www.meriglobe.com/sk/sk/podnikan…ocnosti/belize/ účtovná závierka konsolidovaného celku to vždy istí a ani triedny boj 37% obyvateľov vás nemusí trápiť.

    Omega Speedmaster Professional Moonwatch 311.30.42.30.01.006 | Omega Seamaster 300m Co-axial chronometer 212.30.41.20.01.003 | Tag Heuer Aquaracer Calibre 5 WAY211A.FT6068 | Seiko SKX009K2 | Citizen Eco-drive BY0000-05E

    Ω Spartanova zbierka

    YouTube: Spartan's watch reviews

    INSTAGRAM: @spartans_watches

  • Naruším postupnost vlákna. Dnes mě teda nas.al zdroj u PC, kterej si klidně odkráčel a já, jen díky tomu, že jsem měl rezervu, si mohl hrát na 105 kilovýho pavouka řízlýho dráteníkem. Ale jsem zas v provozu, tak ok.

    Time is Life. Je to dar i prokletí. Instagram daemonultimate1

  • Chlapci aaaa typek chce asi po mesiaci vrátiť hodinky viem že sa to tu riešilo už ale čo s ním ??? Obchod prebehol úplne správne ešte som aj z ceny zlavil ako chcel a teraz sa rozhodol ze by ich rád vrátil lebo sa mu nejako nepozdavaju.... 8| ?(

  • Ja by som ho tiež poslal kade-ľahšie . Aj v eshope má 14 dní na vrátenie tovaru bez udania dôvodu. A ty ako používateľ mu nemôžeš dať záruku 2 roky. S tým tovar kupuje. Je to riziko.
    Teraz nech si to rieši sám. A napísal aj nejaký dôvod? Sa mu nepozdávajú, to je kravina.