A koľko stáli? To by ma celkom zaujímalo.
Čo mi dnes zdvihlo tlak...
-
-
Lezu mi na nervy tito ludia, ktory si vypytaju zlavu na predavane hodinky, a nie malu, vypytaju si cas na rozmyslenie aspon den (rozumej rezervaciu), a po 3 dnoch ked im napises ze co teda, tak nemaju ani tolko slusnosti v sebe ti odpisat. Uz ma nicim neprekvapi forum "odvedla", okrem inzercie je to miesto kde sa zgrupuju ludia, ktori su mi absolutne proti srsti. Osocovat a povysovat sa to je to jedine co sa tam nosi.
Sorry za spam, potreboval som si niekde ulavit
Hm, asi viem, o com hovoris
-
Presne toto iste vytaca aj mna. Ludia si myslia, ze pokial nepridu s dotycnym do styku, nemusi byt ziadna slusnost, ziadna stabna kultura. Pisu maliy bez oslovenia, bez podpisu a potom ako dam odpoved, nemaju ani tolko slusnosti aby na to odpovedali.
-
Ludia debilneju cim dalej, tym viac
-
- Official Post
S podobným správaním mám ako predajca bohaté skúsenosti.. bohužiaľ..
-
Je to tak, prvá otázka zákazníka je: akú mi dáte zľavu? Väčšinou odpovedám, že cena je už vrátane zľava aj z prava. Najhoršie je, že toto prezentujú aj médiá, a ľudia su na to veľmi rýchlo zvykli
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
-
Ono..cena sa casto nadstreli aby bolo mozne dat zlavu (vravim vseobecne, nic konkretne). Spokojne su potom obe strany, predajca nie je stratovy a zakaznik ma dobry pocit, ze ziskal daco extra.
S tou "neslusnostou" mam tiez rovnake skusenosti, pride otazka, poslem odpoved a casto uz nepride ani obycajne "dakujem". Tiez u susedov, cest vynimkam
-
Tak ono nie je zľava ako zľava. Bežne sa mi stáva, že ľudia ponúkajú o 60% nižšiu cenu a ešte sa tvária urazene keď im nevyhoviem. Takých už automaticky posielam kam patria.
-
Vcera som na obed vymenil s jednym chalanom iphone za ipad, vsetko prebehlo behom chvilky, pohodicka ako ma byt. Dnes o jednej poobede mi napise, ze ajfon ma nejaku vadu, ze ho chce vratit. Vylezie z neho zevraj dotykova vrstva sa odliepa od drziaka. Nechce pochopit, ze tym ze si ho osobne prezrel suhlasil so stavom v akom bol. Som presvedceny o tom, ze kym som ho mal ja sa nic neodliepalo. A bude vkuse otravovat teraz a chciet to zmenit spat. Po 1.5 dni pomaly, ma bude presviedcat ze to nerozoberal ani mu to nepadlo. Co s takymto clovekom. Nervy mam akurat, tito neseriozni smelinari na bazosi su ako za trest..
Toto je ťažko.. Zmluvu nemáte, kes si si 101% istý, že si to mal v pohode tak by som to neriešil resp nevracal.. Co ak mu to padlo...... -
- Official Post
Ja mám na takéto veci jediné riešenie. IGNOROVAŤ
-
Jedine riesenie je pisomna zmluva, hoci stiahnuta z netu.
-
Tu to nie je nutne, my sme tu vsetko slusni a dobre vychovani chlapci
-
Tie kuy zase dvihaju odvody, hajzli!
-
hm naše úžasne slovensko
-
Tu ešte niekto platí odvody? Dnes v ére slobodného podniakania na Belize http://www.meriglobe.com/sk/sk/podnikan…ocnosti/belize/ účtovná závierka konsolidovaného celku to vždy istí a ani triedny boj 37% obyvateľov vás nemusí trápiť.
-
Naruším postupnost vlákna. Dnes mě teda nas.al zdroj u PC, kterej si klidně odkráčel a já, jen díky tomu, že jsem měl rezervu, si mohl hrát na 105 kilovýho pavouka řízlýho dráteníkem. Ale jsem zas v provozu, tak ok.
-
Chlapci aaaa typek chce asi po mesiaci vrátiť hodinky viem že sa to tu riešilo už ale čo s ním ??? Obchod prebehol úplne správne ešte som aj z ceny zlavil ako chcel a teraz sa rozhodol ze by ich rád vrátil lebo sa mu nejako nepozdavaju....
-
Ja by som ho tiež poslal kade-ľahšie . Aj v eshope má 14 dní na vrátenie tovaru bez udania dôvodu. A ty ako používateľ mu nemôžeš dať záruku 2 roky. S tým tovar kupuje. Je to riziko.
Teraz nech si to rieši sám. A napísal aj nejaký dôvod? Sa mu nepozdávajú, to je kravina. -
Nemá nárok. Ať je prodá, když je nechce. Vychcan alebo čo také.
-
Haha, to je vtip nie? Veď to je tovar z druhej ruky, slušne mu to treba vysvetliť a hotofka.
-