- Official Post
este podotazka - taychymetricka stupnica bude? vonkajsia/vnutorna?
este podotazka - taychymetricka stupnica bude? vonkajsia/vnutorna?
ja mam za to ze by to malo ostat takto bez lunety, jednoduche, elegantne, aj ked pri pohlade na model GP by sa mi tam pacila.
A co tak brzdove oblozenie ako rotor. realizaciu si ale neviem uplne dobre predstavit mozno by sa nieco take aj dalo realizovat.
Ani malicku tenku vnutornu? Len zosikmit obvod cifernika a tam, hm?
tachymeter nie, prosim....
Tachymetrickú stupnicu som neuvažoval.. Takto to má relatívne čistý štýl..
Ten brzdový kotúč a strmeň vyzerá celkom fajn. Možno by sme to mohli skombinovať tak, že by sme urobili polovičku zadného veka z ocele (strmeň) a zvyšok ako dierkovaný rotor (brzdový kotúč).
"esqueleto" wrote:Tachymetrickú stupnicu som neuvažoval.. Takto to má relatívne čistý štýl..
Ten brzdový kotúč a strmeň vyzerá celkom fajn. Možno by sme to mohli skombinovať tak, že by sme urobili polovičku zadného veka z ocele (strmeň) a zvyšok ako dierkovaný rotor (brzdový kotúč).
To by bol dobrý nápad, tie návrhy predtým boli také fádne.......Ale začína to mať fazónu.. :super:
toto je pekne!!
akurat by som sa drzal "jedneho napisu" ak je vpredu GT edition, vzadu by nemalo byt le mans GT asi
Heh, ale to je zadne veko z iného modelu Steinhart Le Mans GT To som tu dal iba na ukážku..
Tak či onak, asi si budeme musieť dať pauzu na týždeň, lebo nám odišiel dizajner ::d
Predná strana dokončená! Žiadne zmeny sa už neakceptujú ::d Ručičky budú celé plné..
predsa len ma este nieco napadlo... nedal by sa dat namiesto sekundovky na 9-ne turbillon? :malin1: :mrgreen:
Ale pravda.. Akurát sa obávam, že budeme musieť trochu zvýšiť cenu.. Tak 100-násobne ::d
pripadne skus oslovit Tchibo ::d
Tak predok už máme, čo s tým zadkom? :mrgreen:
Vlajka..
Strmeň (neviem ako to technicky poriešiť)
Alebo tam dáme rotor ako má Le Mans GT? Napríklad v modrej farbe..
Všetky tri sú super ale s takýmto názorom asi ťažko rozhodnete čo
Ten brzdovy kotuc so strmenom je pecka! Len sa to trosku bije s tym otackomerom, kedze ten si pyta rucicku...
Ak by bol strmen technicky problem, som za otackomer + rucicka na rotore.
Tú stupnicu na otáčkomer si nevšímajte.. Tá by samozrejme v prípade strmeňa nebola..
vzhľadom na technickú obtižnosť riešenia strmeňa asi len kotúč, tak ako je posledný. ani by nemusel byť farebný, stačilo by lesklý/leštený
ano, ked kotuc tak nech to aj vyzera ako kotuc. strieborna farba a menej dierok. hento na tom LE MANS GT kotuc pripomina len velmi vzdialene. ten kotuc co je aj so strmenom vyzera super.
Obyčajný rotor v podobe prevŕtaných kotúčov.. Čo myslíte?
Skusil by som dat tie 'ciary' poredsie...