Hodinky s rukou na volante

  • mišiak, predbehol so ma :D...ten kosoštvorec je jednoznačný....Alexion, nebodaj sa vyvazas na takomto povoze ? :o

    Steinhart Ocean Vintage Military

  • "Alexion" wrote:

    tak to si ako kral v tej i40tke. slusne auto.

    mna strasne vytaca, uplne na to auto nadavam.. zlata oktavka.. :super:

    Breitling do kazdej rodiny!!! :malin1:

  • "misoo" wrote:

    parada, chceme viac foto !! sem : http://www.hodinkomania.sk/viewtopic.php?f=49&t=404

    a to som tam este neprispel? no pozrem sa na to.

    cretino: to by som na tu i40 nepovedal. zatial pocuvam na nu len chvaly. octavku niee

    este pridam jednu machulku

  • "Alexion" wrote:

    a to som tam este neprispel? no pozrem sa na to.

    cretino: to by som na tu i40 nepovedal. zatial pocuvam na nu len chvaly. octavku niee

    este pridam jednu machulku

    ten renaultik je paradny :super:

    noo, mne sa strsne zle sedi v tej i40.. poslednych asi 350 tis kilometrov co som najazdil som jazdil so sedackou uplne na zemi a tu to jednoducho neide spustit dole, sedim tam jak v traktore.. ci je to tym, ze je elektricka a kvoli priestoru pre elektromotory neide nizsie, alebo to niekto konstrukcne nezvladol a navrhol to auto pre nizsie postavy netusim - kazdopadne sa mi s tym nechodi dobre. Okrem ineho, ked si chcem preladit radio a vybrat si z aktualnych moznosti, tak musim tukat prstom v strede po dotykovom displeji (ma to strasnu odozvu) a to za jazdy nie je vzdy najbezpecnejsie.. pri toceni volantom dolava väcsinou stlacam tlacitko na volante "mode" co meni FM frekvenciu na AM (pocuva to este vobec niekto, ked to bolo treba trepat aj na volant ako skratku????) takze zrazu len silne sustanie namiesto hudby.....
    (o tom, ako som raz zatiahol elektronicku brzdu na pumpe a asi 5 minut som ju nevedel uvolnit, udialo sa tak az po prestudovani manualu, asi ani pisat nebudem - bola to moja nevedomost, ovladanie vsak nie je az tak intuitivne ako sa to tvari)
    za mna za tu cenu co to stoji urcite nie :]

    Breitling do kazdej rodiny!!! :malin1:

    Edited once, last by misoo (April 23, 2014 at 8:49 AM).

  • "cretino" wrote:

    mna strasne vytaca, uplne na to auto nadavam.. zlata oktavka.. :super:

    Tiez som mal ropaka i40tku v slusnej vybave. To auto neskutocne zralo ci uz naftu tak aj olej.. Proste olejnicka s ktorou som sa v meste snad pod 7,5l ani nedostal. Vykon ziadny, cele zle az na to ze to bol fakt slusne velky a pre mna velmi komfortny kombik.

    Aktuálne : Damasko DA36, SEIKO SKX009, Apple Watch 6, Dan Henry LE 1962, Oris Aquis 39.5mm, Seiko Alpinist, Hamilton Khaki Green 38mm, Certina DS Action diver 38mm..
    Išli do sveta: STEINHART Nav B 44mm, Seiko SNZG15, Steinhart Ocean One Black, Apollon, Steinhart Ocean One Vintage Red, Luminox 3050, Laco Trier, Seiko SARB033, Davosa Ternos Ceramic, Apple Watch 3, Polar M430, Squale 50 atmos, Apple Watch 3, Steinhat Ocean One green, G-shock Gulfman...

  • tak vidim ze i40 je na tom podstatne horsie co sa tyka ergonomie ovladania ako i30, na tej sa mi jazdilo velmi dobre. no treba uznat ze pre cretina je tazsie nastavit kokpit skonstruovany pre priemerneho europana. :langue:

    stálice: // DAMASKO DA36 // SEIKO SCVS 001 // CHR.WARD C60 38 mm // +-

  • "cretino" wrote:

    ten renaultik je paradny :super:

    noo, mne sa strsne zle sedi v tej i40.. poslednych asi 350 tis kilometrov co som najazdil som jazdil so sedackou uplne na zemi a tu to jednoducho neide spustit dole, sedim tam jak v traktore.. ci je to tym, ze je elektricka a kvoli priestoru pre elektromotory neide nizsie, alebo to niekto konstrukcne nezvladol a navrhol to auto pre nizsie postavy netusim - kazdopadne sa mi s tym nechodi dobre. Okrem ineho, ked si chcem preladit radio a vybrat si z aktualnych moznosti, tak musim tukat prstom v strede po dotykovom displeji (ma to strasnu odozvu) a to za jazdy nie je vzdy najbezpecnejsie.. pri toceni volantom dolava väcsinou stlacam tlacitko na volante "mode" co meni FM frekvenciu na AM (pocuva to este vobec niekto, ked to bolo treba trepat aj na volant ako skratku????) takze zrazu len silne sustanie namiesto hudby.....
    (o tom, ako som raz zatiahol elektronicku brzdu na pumpe a asi 5 minut som ju nevedel uvolnit, udialo sa tak az po prestudovani manualu, asi ani pisat nebudem - bola to moja nevedomost, ovladanie vsak nie je az tak intuitivne ako sa to tvari)
    za mna za tu cenu co to stoji urcite nie :]


    i40 v ziadnom pripade
    a v krajnych situaciach to na ceste vobec nesedi,podvozok na dve veci... :nonon: , len sa to tak tvari ako kus auta

    Edited once, last by misoo (April 23, 2014 at 8:48 AM).

  • tiez som pocul o íčkach od hyundai, že podvozky maju na figu, ze im zadna naprava lieta a pri vyhybani sa prekazky ani ESP nestaci

    Steinhart Ocean Vintage Military

  • minuly rok som skoro kupil novu i30tku, vozil som sa asi v piatich predvadzackach a bol som z nej velmi milo prekvapeny, sadla mi ako uliata. zadna naprava ma prekvapila najviac, paradne si poradila s bratislavskymi zvlnenymi cestami. s tou i40 to vyzera byt teda inak, skoda paci sa mi.
    uz tu trochu zaciname byt offtopic :hello:

    stálice: // DAMASKO DA36 // SEIKO SCVS 001 // CHR.WARD C60 38 mm // +-