• a pouziva take oznacenie nieco ine ako Fabia ? mozno Octavia ? :)
    a moj motor nie je s tych co by sa mohli pysnit vysokym krutakom, je to skor taky vysokootackovy vysavac... takze to si este pridavam... :gene3:

    inac toto som chcel... hodky mi dali za dva dni -5s !! toto sa mi este nestalo, jeden den ale lezali na mieste bez pohybu, zeby im "skodil" pohyb ? :0

  • "misoo" wrote:

    hodky mi dali za dva dni -5s !! toto sa mi este nestalo, jeden den ale lezali na mieste bez pohybu, zeby im "skodil" pohyb ? :0


    Z ťahu sa dá urobiť pekný stojan, môžeš pre ne zmeniť využitie :mrgreen: .
    Ale vážne, gravitácia je sviňa, hlavný dôvod zmeny presnosti nie je pohyb, ale zmena polohy. Drž celý deň ruku tak, aby boli rovnako ako v deň keď ležali a urobia Ti (cca.) rovnakú odchylku. :happy1:

  • "misoo" wrote:

    a pouziva take oznacenie nieco ine ako Fabia ? mozno Octavia ? :)

    je to škodovacky motor, takze ho najdes vo fabii a podla informacii aj v ibize, cordobe, pole, foxu...ale asi to uz bude iba histo(e)ria, lebo dnes ma 90% automobiloveho sveta na zadnych dverach nápis TSI...

    Steinhart Ocean Vintage Military

  • Dnes mi spravil radost kamos, ked ma zavolal na jednu vypomoc... Potreboval spalit 40 litrov benzinu vo svojom vrcharskom speciali... Tak som stravil doobedie za volantom jedneho neskutocneho auta... V skratke : Focus1, 950kg, 250k, klietka, samosvor, spotreba 100l/100km... Parada, nieco neskutocne... Ten hluk, ten podvozok s nulovym tlmenim, tlaciaca sedacka, teplo, smrad benzinu v aute... :]
    PS: zajtra budu aj videjka z jazdy ;)

  • Pekne už sa teším na video. Čakal som kedy o tom napises, keďže som mal info, že sa bude take niečo diať :)

  • Mio: ako to ?? :)
    posol: dik, snazil som sa zladit a obliect podla bontonu... :mrgreen: (inac keby som vedel ako to bude vsetko vibrovat a triast, davam G! no uvedomil som si to az doma :hehe: )

    na fordacke forum som napisal dojmy z jazdy, tak preco to nenakopcit aj sem, keby to niekoho zaujimalo, nech si precita ;)

    do auta sa nastupuje tazko, velmi tazko, nielen ze sa treba vtesnat do odhadujem 40cm "sirokej" skrupinovej sedacky, ale este aj prepliest sa pomedzi trubky... najprv dnu nohy, potom zvysok... ide to tazko, ale da sa. (velky respekt pred vladom, ze to pri svojej postavicke zvladol!) uloha c.2 priputanie sa, siroke X bodove pasy fest tlacia na vajciach, zhora dve rovnako siroke pasy, cvak, dotiahnutie na fest a hotovo. ups, treba zatvorit dvere, no vdaka pasom sa ledva nadychnem, nieto naciahnem na dvere, takze bud odpasat, alebo zavolat o pomoc. v aute sa sedi celkom prirodzene (Mato to ma nastavene presne na seba a s nicim sa bez naradia neda pohnut), sedacka tlaci, ledva dycham, volant takmer na pupku, nohy takmer vystrete a saltpaku som pri radeni 3 ledva dociahol, ale nevadi, je to predsa hardcore, tak to ma byt a tak je to spravne!
    startujeme, teda snazime sa, autom zalomcuje, zachrci, nic... inac zvuk startovania je takmer na chlp rovnaky ako startovanie avie, paradne nieco! druhy pokus, detto... na treti sa to chyti, autom zatrasie ze by aj mrtveho zobudilo, kabinou sa ozve hlasny rev a vsetko zacne drncat a klepat sa (Anndy by mal radost), volnobeh lieta hore dole jak splasena koza, treba neustale hladkat plyn aby to nechciplo. hura, mozme ist jazdit...
    spojka ide relativne lahko (cakal som tuhsiu), no samozrejme by som s nou netuzil absolvovat nejaku fajnu rannu zapchu. davam za 1, snad, kulisa neista... plyn neustale drazdim nohou nech to nechcipne, pustam spojku, nic, pustam viac a opat nic, tak ju pustim uz sviznejsie a autom hegne dopredu, otacky klesli snad na 2 za hodinu, tak rychlo plyn, nechciplo, gumy zaplacu a 950kg lahucky focus vyraza vpred jak nic. auto je zohriate, tak tomu nakladame. jednotka vyleti na 7tis ot. okamzite, volantom mi kmasa zo strany na stranu, snazim sa ho drzat co najrovnejsie, hybem s nim minimalne, no auto mi fasa lieta zo strany na stranu... motor mi reve snad priamo v hlave, dvojka tam cvakne krasne, gumy pipnu a rychlo letime dalej vpred, za par sekund davam 3, pri rychlom radeni autom sklbe, ze to citim priamo v mieche, ale srat na nu. blizi sa prva zakruta, instinktivne asi 100m pred zakrutou dupem na brzdu, pneumatiky jacia a ja visim na pasoch, auto spomalilo asi o 50kmh behom okamihu a zakruta v nedohladne, rychlo podradujem aby mi neskapalo, auto sa trasie ako za cias autoskoly, pridavam este plyn kym pridem ku zakrute, zatocim o kusok volant, auto sup ku krajnici, ejha, tu nastava ten dramaticky rozdiel od bezneho auta, ze ono to proste zataca. prestala existovat hmotnost auta, zotrvacne sily, nic, auto doslova a uplne prirodzene ide tam kam je otoceny volant, nadhera... za apexom sa otvorila cesta, dvojka je raz dva na obmedzovaci, trojka, auto krici a tancuje po cesta jak splaseny kon, spod zadku citim a pocujem kazdy kamienok, vsetko drnci a auto na mna reve, daj mi, este, este, rychlejsie... radim za 4 a uz letim cca 150 v nadhernej sledi jemnych zakrut, auto sa nimi prepleta prirodzene a lahko ako noz maslom... vytocena stvorka atakuje 200kmh, to radsej pred dalsou zatackou zvolnim, kazde ubratie plynu sklbne celym autom, citit to hned vo volante a hlavne v chrbtici... aaaaaa, toto je ako posilovna, navsteva koncertu a navsteva sado maso salonu v jednom... nasleduje mierna zakruta, avsak cez horizont, viem ze by som pred zakrutou mal pribrzdit a sliapnut na to az za apexom, no vravim si nie, idem do toho, len jemne uberiem a na zaciatku zakruty plyn plyn, auto reve, na horizonte sa zrazu zvysia otacky, auto sa nadlahcuje a tlaci sa bokom prec z povodne zvolenej stopy... jemna instinktivna kontra, auto je spat, sadne si, zalomcuje nim a akoby nic pokracuje dalej. neskutocne... na tacho nieco okolo 150 a vedla sa mihne cedula s nazvom obce, plne brzdy (zohriate uz krasne piskaju), opat som obeseny na pasoch, no v okamihu ideme predpisovo. na skackajucej dvojke ako prvacik autoskoly ideme na krizovatku kde sa tocime naspat. ako sa tocim, auto vibruje, drnci, skadlim plyn, ziape to jak krava a zrazu ticho... chciplo to... stojim sikmo cez krizovatku, startujem, autom lomcuje, nic... nastastie premavka takmer nulova, mam cas na dalsi pokus, ten je uspesny, auto zreve a ideme naspat... cesta naspat obdobna..... na konci parkujem a striedame sa... snazim sa vystupit z uzkej sedacky a vsade pritomnych rurok sa mi to dari vylucne v polohe infarktujuceho jogina... no trochu cviku a som vonku. ruky sa mi klepu od adrenalinu, usmev keby nemam usi je okolo celej hlavy, nenachadzam slov, musim sa vydychat a rozchodit to trochu... vsetci sa na mna smeju, ja sa smejem tiez, hormony stastia by sme mohli vsetci rozdavat na kila... ach, co dodat... DAKUJEM martin170, DAKUJEM DECAM !!!

  • slubene videjko :)

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

    Jazda c.2 uz bola lepsia :)
    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

  • "misoo" wrote:

    Dnes mi spravil radost kamos, ked ma zavolal na jednu vypomoc... Potreboval spalit 40 litrov benzinu vo svojom vrcharskom speciali... Tak som stravil doobedie za volantom jedneho neskutocneho auta... V skratke : Focus1, 950kg, 250k, klietka, samosvor, spotreba 100l/100km... Parada, nieco neskutocne... Ten hluk, ten podvozok s nulovym tlmenim, tlaciaca sedacka, teplo, smrad benzinu v aute... :]
    PS: zajtra budu aj videjka z jazdy ;)

    Kamarát má Ford Focus RS Mk1 a nemá problém spáliť za 30 min plnú nádrž :D

    SEIKO SKX007J2
    Tissot T-Classic T34.1.488.42

  • Miso, dost dobre.. zazil som jazdu na podobne naladenom zavodaku a je to silny zazitok na dost dlho.. este trosku poladit miesto aby to bolo na bezpecnom mieste a bude to parada :]

    Breitling do kazdej rodiny!!! :malin1: