Pomer cena hodiniek ku platu

  • Kolko by ste boli ochotni investovat do hodiniek? Ako dlho by ste boli ochotni setrit?
    Za mna poviem, ze niekedy si som myslel, ze mojim stropom je cca 1.000,00 - 1.500,00 EUR. Teraz viem, ze by som do nich ani tolko nedal. Asi viac pouzivam hlavu ;)

  • Nakoľko som študent bez práce a stabilného mesačného príjmu, je mi ťažko kupovať nejaké hodinky. Keby môžem kupujem ich každý polrok :D Keď sa aj naskytnú nejaké peniaze (letná brigáda), objavia sa aj nutné výdavky (nový mobil, notebook,..), preto sa treba momentálne uspokojiť. Samozrejme že keď budem mať stabilný mesačný príjem a budem schopný každý mesiac odložiť fixnú sumu, ktorá mi nebude chýbať, som schopný šetriť dlho. Alebo skôr by som povedal že jediné hodinky na ktoré budem ochotný šetriť dlhodobo budu hodinky značky ROLEX. Ostatné budem kupovať keď nato budú peniaze, ale myslím že tých 1 500 by bol strop. Samozrejme že to vravím teraz. O pár rokov keď sa reálne ocitnem v tejto situácii bude môj postoj diametrálne odlišný :)

  • a nejhorsi je, kdyz se to zacne scitat... clovek ma pouhych par desitek hodinek, par set? remenu, nejaky ten servis... :)

  • Ja osobne strop nemám, v podstate nemám na čo iné šetriť, motorizmus ma už prešiel, nehnutelnosti už mám tiež zasebou, takže nejaké pekné kúsky by som si v budúcnosti chcel kúpiť. Zriadil som fond na hodinky, prispievam 500€ mesačne, momentálne ide na Omegy Seamester 300m, 3 mesiace mám zasebou, takže šetriť budem necelých 4 a pol mesiaca.

    Omega Speedmaster Professional Moonwatch 311.30.42.30.01.006 | Omega Seamaster 300m Co-axial chronometer 212.30.41.20.01.003 | Tag Heuer Aquaracer Calibre 5 WAY211A.FT6068 | Seiko SKX009K2 | Citizen Eco-drive BY0000-05E

    Ω Spartanova zbierka

    YouTube: Spartan's watch reviews

    INSTAGRAM: @spartans_watches