Výber prvých mechanických hodiniek

  • Zdravím vospolok, na fórum chodím čerpať rozumy už dlhšiu dobu, ale až teraz som sa osmelil požiadať o radu skúsenejších nadšencov hodiniek.
    Mám dilemu s výberom. Keďže som začiatočník s mechanickými hodinkami pôvodne som chcel investovať do low end pilotiek od Orientu. Problém je, že po kúpe bude treba investovať jednoznačne hneď do remienka, a keď si to človek uvedomí do budúcnosti si viac menej žiadnu hodnotu okrem sentimentálnej nezachovajú :) Moc k nim tiež neprikladá kostrbaté objednávanie zo Singapuru a prípadné problémy vzniknuté s reklamáciami alebo niečím podobným.
    http://www.creationwatches.com/products/orien…a005y-4640.html

    Po ďaľších úvahách som sa začal pozerať po niečom zvučnejšom s tým, že investujem zhruba okolo 400€ plus mínus autobus. V tom prípade už vstupujú do hry Steinharty, prípadne lacnejšie Laco a Archimede.
    http://toptime.eu/Podla-stylu/Pi…andwinding.html
    http://toptime.eu/Podla-stylu/Pi…ing-bronze.html
    http://toptime.eu/Podla-stylu/Pi…y-remienok.html
    Otázkou teda je či kúpiť na začiatok skôr niečo lacnejšie, alebo investovať radšej viac ak áno z čoho vyberať, lebo tak ako neexistuje lacné drahé auto tak neexistujú ani lacné drahé hodinky. A či na 19 cm zápästie patrí 42, 44 alebo môže byť aj 47. Nie som fanúšikom ani moc malých hodiniek ani moc veľkých :) Ďakujem všetkým vopred za rady.