• Sa nám to tu pekne zvrháva :thumbup: ^^

  • Zmysluplné využitie plastovej lepiacej pásky 8)

    Alebo umenie? :/

  • Chlapi, nie je toto téme Auto&moto? :/

    Ako nie som proti takýmto fotkám, len by mali byť v inej téme.

    Casio GW-M5610, CW C60 Trident Pro 600 Mk3, Damasko DA34, Monta Skyquest GMT, CW C65 Trident Vintage Mk2, CW C63 Sealander GMT.

  • Tak spat k motorizmu, jeden rodinne priblizovatko, hybrid - aby sme sli s dobou :D

    SPAĽOVACÍ MOTOR

    Trojvalcový spaľovací motor (ICE) Koenigsegg Tiny Friendly Giant Twin Turbo Freevalve s mazaním so suchou vaňou

    Výkon:440 kW (600 k) pri 7500 ot/min

    Krútiaci moment: 600 Nm od 2000 ot/min do 7000 ot/min

    PREVODOVKA

    Hydracoup Direct Drive prevodovka, ktorá poháňa prednú nápravu.

    Zadná náprava: Nezávislé e-motory s nezávislými prevodmi umožňujúcimi vektorovanie krútiaceho momentu a spätný chod.

    E-MOTORY

    Jeden pre každé zadné koleso s výkonom 500 koní a 1000 Nm pre každé z nich

    Jeden elektromotor na kľukovom hriadeli s výkonom 400 k a 500 Nm na pohon predných kolies (spolu s ICE)

    VÝKON

    Celkový výkon 1700 k – 3500 Nm

    Maximálny krútiaci moment na kolesách: 11 000 Nm

    Kombinovaný elektrický výkon 1100 k (pri samostatnom započítaní E-motorov – 1400 k)

  • Práve včera som som mal rozhovor na tému automobilová budúcnosť s jedným klientom. Vlastní autopožicovňu, takže má celkom prehľad. A zhodnotili sme, že asi bude dobré kúpiť ako rodinné auto niečo takéto

    A udržovať to pri živote tak dlho, ako to bude možné

  • OK, asi to dava zmysel. Objednavam...

    Tak ty máš myslím lepší povoz. Síce asi s turbom a vysokotlakym vstrekovaním a filtrom pevných častíc, ale lepší.

    Práve tieto ameriky s "archaickými" motormi, bez moderných vymožeností sú asi lacnejšie na údržbu a je väčší predpoklad ich udržať pri živote dlhšiu dobu.

  • A zhodnotili sme, že asi bude dobré kúpiť ako rodinné auto niečo takéto

    A udržovať to pri živote tak dlho, ako to bude možné

    OK, asi to dava zmysel. Objednavam...

    Jaaaj, mne to najprv neukazalo obrazok toho Chargera v tvojim prispevku, tak som myslel, ze to pises na tu Gomeru ^^

    Ale do ameriky by som ja nesiel, toto je  nalepsie rodinne auto: ;)

  • Jaaaj, mne to najprv neukazalo obrazok toho Chargera v tvojim prispevku, tak som myslel, ze to pises na tu Gomeru ^^

    fasa vec, akurat v tej cene vies kupit 3 velmi slusne rodinne auta a mas vystarane na 20 rokov ;)

  • Jaaaj, mne to najprv neukazalo obrazok toho Chargera v tvojim prispevku, tak som myslel, ze to pises na tu Gomeru ^^

    Ale do ameriky by som ja nesiel, toto je  nalepsie rodinne auto: ;)

    No akože ja sa nehádam, v súčte celkových vlastností to bude neporovnateľne lepšie vozenie.

    Ale ak to budeš brať v kontexte čo najdlhšej životnosti, tak klasické velkoobjemove OHV bez vysokotlakoveho vstreku a bez turba je neprekonateľná kombinácia.

  • .Ale ak to budeš brať v kontexte čo najdlhšej životnosti, tak klasické velkoobjemove OHV bez vysokotlakoveho vstreku a bez turba je neprekonateľná kombinácia.

    Aha takto si to myslel, to asi ano. Ale:

    Otazka je, ci bude dostupne palivo a ci to bude vobec dovolene pouzivat. Ak toto bude OK, tak to s tou zivotnostou nevidim ako velky problem, nahradne diely a servisy budu, lebo kazdy si bude chciet toho spalovaka udrzat co najdlhsie ;)

  • Aha takto si to myslel, to asi ano. Ale:

    Otazka je, ci bude dostupne palivo a ci to bude vobec dovolene pouzivat. Ak toto bude OK, tak to s tou zivotnostou nevidim ako velky problem, nahradne diely a servisy budu, lebo kazdy si bude chciet toho spalovaka udrzat co najdlhsie ;)

    No presne to sme preberali. Že ak zostane možnosť vlastniť to a tankovať, tak práve tieto jednoduché motory budú mať dlhú životnosť. Úplný zákaz vlastniť auto so spaľovacím motorom dúfam v dohľadnej dobe nehrozí. A čo bude za nejakých 30 rokov ma už nejako extra netrápi. To už budem mať problém udržať moč a nie volant v ruke :D