Odporucte dobreho hodinara

  • Tak ja som tam dostal info že aj tak hodinky idú pánovi Wagnerovi ale je veľmi zaneprázdnený. Tak berie len záručné opravy.

    Odoslané z D2303 pomocou Tapatalku

  • Ahoj, v akom stave su vlastne hodinky? Mechanicky bezia ok, ? Puzdro uz vyzera byt osuchane zo zlata na niekolkych miestach, neviem ci jeho prelestenie urobi dobru sluzbu. Sklicko je plastove? Ak ano a nie su tam brutalne vrypy a praskliny, tak by sa dalo rozlestit. Hladat nove diely a menit nemusi byt lahke. Tazko povedat ci sa to oplati, asi treba pozriet dovnutra,co vsetko treba vymenit. A dalej to zalezi na tom, kolko penazi si ochotny vrazit do takejto renovacie.

  • Ciferník vyzerá pekne a keď sú mechanicky v poriadku ja by som sa do ľahšej renovácie/servisu pustil. Staršie modely Certina majú svoju cenu. Najväčší problém bude asi zohnať sklíčko vyzerá tvarovo dosť atypické.

    "Do téhle šlamastiky nás přivedla naše vlastní tupost a tupost nás z ní zase dostane." H.S.

  • V PD taktiež nič. Jedine žeby si chcel skrátiť ťah to tu jeden zvládne ale inak 0 bodov.

  • Dakujem za info.
    Tak som volal z panom Nagym z RS a chcem sa spytat ci niekto nechodite na sluzobky alebo do prace okolo Trencina do Rimavskej alebo tak... radsej by som hodinky poslal po niekom ako postou
    dakujem

  • To je fakt problem. Po tom co som rozpraval s panom Wagnerom z BB, tak sa to netyka len Slovenska. Dobreho hodinara je problem zohnat aj vonku. Clovek by predpokladal, ze servis priamo vo fabrike urobi najlepsiu moznu pracu, ale nie je to mu vzdy tak. Ja som mal Junkersy 2x priamo v Pointtecu a servis (zarucny) dopadol katastrofalne. Treti raz som to tam uz neposielal, nemal som dost odvahy.

    je: Prim: cal. 68, CHR. WARD C9 5 Day Small Second: SH21, NOMOS Club Date: DUW 4101

    bolo: Aviator mechanical A-3105-6975647: Poljot 3105, Steinhart Marine Chronometer II arabic: Unitas 6498, STEINHART Military 42, Davosa Ternos Ceramic, Junkers Spitzbergen F13 6110-5: Poljot 3133

  • To je fakt problem. Po tom co som rozpraval s panom Wagnerom z BB, tak sa to netyka len Slovenska. Dobreho hodinara je problem zohnat aj vonku. Clovek by predpokladal, ze servis priamo vo fabrike urobi najlepsiu moznu pracu, ale nie je to mu vzdy tak. Ja som mal Junkersy 2x priamo v Pointtecu a servis (zarucny) dopadol katastrofalne. Treti raz som to tam uz neposielal, nemal som dost odvahy.

    Čo konkrétne domrvili? To ma fakt prekvapuje.

    Epos Passion 3409,Seiko SNZH53K1, Tissot Visodate, Certina DS Podium Shape chronograph, Omega vintage kúsok cca z r. 1940, Prim

  • no tak to je este vacsia radost. Ked uz u vyrobcu to vedia dok..rutit, tak uz fakt neviem co mame robit..
    Ja mam Becka v Sherone, zajtra to bude tyzden co ich tam maju, a este mi neboli schopni ani zaslat kalkulaciu na odsuhlasenie.. (chcem vymenit rucicky a zregulovat) Na to, ake som cital dobre skusenosti aj tu aj na chrnmgu, ze su promptni, tak toto moc o tom nesvedci teda.

    ak to posielaju vyrobcovi a on robi kalkulalaciu, tak treba ratat s oneskorenim ....

  • To je fakt problem. Po tom co som rozpraval s panom Wagnerom z BB, tak sa to netyka len Slovenska. Dobreho hodinara je problem zohnat aj vonku. Clovek by predpokladal, ze servis priamo vo fabrike urobi najlepsiu moznu pracu, ale nie je to mu vzdy tak. Ja som mal Junkersy 2x priamo v Pointtecu a servis (zarucny) dopadol katastrofalne. Treti raz som to tam uz neposielal, nemal som dost odvahy.

    otazne je ci poslat hodinky k vyrobcovi znamena naozaj to ze ich tam vyrobili 8)
    nepoznam velmi produkciu junkers ale tipujem ze su vyrobene v cine (asi tak ako dalsie kvantum "svajciarskych" hodiniek)
    ..a servis v Rimavskej nie je tiez ziadna vyhra, skor z nudze cnost. Mne hodinky davali dokopy na 2x.

    stálice: // DAMASKO DA36 // SEIKO SCVS 001 // CHR.WARD C60 38 mm // +-

  • Servis na Becka je v Sherone podla mojich skusenosti velmi dobry. V mojom pripade servis trval 3 mesiace. Problemom bol vymienany diel, ktory Breitling nebol kvoli nedostupnosti nahradnych dielov schopny skor dodat. Servis ako taky tam trval cca tyzden. Horsie to bolo s komunikaciou, musel som tam v priebehu tych mesiacov 2x ist aby som sa dozvedel ako sa veci maju.
    Druhe becka som potom daval do predajne v Eurovea a odtial ich posielali do Viedne. Tu som nemal absolutne dovod na nespokojnost. Vsetko prebehlo rychlo a hladko.

  • otazne je ci poslat hodinky k vyrobcovi znamena naozaj to ze ich tam vyrobili 8) nepoznam velmi produkciu junkers ale tipujem ze su vyrobene v cine (asi tak ako dalsie kvantum "svajciarskych" hodiniek)
    ..a servis v Rimavskej nie je tiez ziadna vyhra, skor z nudze cnost. Mne hodinky davali dokopy na 2x.

    Ani ja som nebol s RS prilis spokojny. Kolega preto daval svoje Omegy do Viedne a tiez nic moc.

  • Ako tak citam, najlepsie bude kupit si lacne hodinky, ktore po 5 rokoch clovek vyhodi a kupi si nove. Odpadnu starosti so servisom. Alebo si zaobstarat zakladne naradie a nosit hodinky s dostatocnym mnozstvom a dobrou dostupnostou originalnych a aftermarket dielov a menit si vsetko sam :)

    Inac tie cakacky 3-5 mesiacov na nahradny diel nechapem. Jasne, ze nie vsetko je skladom v servise, ale aby to vyrobca nevedel poslat obycajnou postou do 2 tyzdnov..

  • to lordsoft:
    Taketo znacky by s kvalitou servisu nemali mat problem, predsa je to len iny level.

    Tento clanok som cital nedavno a podla mna dost napovie:
    http://hodinarskymagazin.sk/komplikovanych…ucnosti-opravi/

    Okrem toho, hodinari boli na vymretie, kedze sa remeslo zdecimovalo vdaka quartz revolucii. Z hodinarov sa stali menici baterii. Je ich malo, chybaju podla mna jedna az dve generacie realne vyucenych hodinarov. Teraz opat nastava aky taky navrat k mechanike (aspon ja to tak pocitujem), ale je mozne, ze tento moj pocit je skresleny, lebo my tu na fore sme postihnuty.

    to Matej:
    Sekundovka sa obcasne zasekavala pri stretnuti s hodinovou rucickou (zle nasadena sekundovka): toto som riesil ako prvy servis.
    Vratili sa mi opravene, lenze po oprave zostali na ciferniku nejake stopy po ich praci + sekundovka bola opat zle nasadena, tentoraz zanechavala stopu na ciferniku.
    Dalsia reklamacia.
    Vratili sa uz vporiadku, no na zafire nechal hodinar z vnutornej strany nejake spiny. Spociatku som si to nevsimol. Ked som to objavil, tak ma to dost stvalo, ale nevedel som identifikovat ako to vzniklo. Tesne pred objavenim som trochu tukol zarubnu - tak som si myslel ze je to moja vina. Nakoniec mi vsak potvrdil vyssie spominany hodinar, ze to bolo na vnutornej strane zafiru.

    O komunikacii Pointtecu so mnou radsej pomlcim a tak isto o dobe, za ktoru to opravili. Tak zlu komunikaciu som od nemcov necakal.

    Zly servis priamo v Pointtecu mi potvrdili clovek z predajne oproti Polusu v BA. Oni radsej posielaju Junkersy a Zeppeliny do Budapesti (dalsi autorizovany servis).

    je: Prim: cal. 68, CHR. WARD C9 5 Day Small Second: SH21, NOMOS Club Date: DUW 4101

    bolo: Aviator mechanical A-3105-6975647: Poljot 3105, Steinhart Marine Chronometer II arabic: Unitas 6498, STEINHART Military 42, Davosa Ternos Ceramic, Junkers Spitzbergen F13 6110-5: Poljot 3133

  • otazne je ci poslat hodinky k vyrobcovi znamena naozaj to ze ich tam vyrobili 8) nepoznam velmi produkciu junkers ale tipujem ze su vyrobene v cine (asi tak ako dalsie kvantum "svajciarskych" hodiniek)
    ..a servis v Rimavskej nie je tiez ziadna vyhra, skor z nudze cnost. Mne hodinky davali dokopy na 2x.

    Pointtec je Nemecka znacka ale aj nemecka vyroba (mala by to byt byvala ruhla).
    Pouzivaju rozne kalibre: Poljot (3105, 3133), ETA, a miyotu. Trosku pochybujem, ze by to montovali v cine.

    je: Prim: cal. 68, CHR. WARD C9 5 Day Small Second: SH21, NOMOS Club Date: DUW 4101

    bolo: Aviator mechanical A-3105-6975647: Poljot 3105, Steinhart Marine Chronometer II arabic: Unitas 6498, STEINHART Military 42, Davosa Ternos Ceramic, Junkers Spitzbergen F13 6110-5: Poljot 3133

  • Páni, potrebujem radu. Existuje v Liptovskom Mikuláši alebo okolí dobrý hodinár? Nechcem nič špeciálne, len vyčistiť a premazať moje Štajny s Unitasom, Ale nechcem, aby sa na tom niekto len učil... Takže ak máte na niekoho dobré referencie, tak som jedno ucho.

  • Nechce sa mi zakladat nove vlakno, tak dam svoju skusenost tu. Bol som v Rimavskej Sobote u pana Nagyho vymenit baterky na snubenicinych Beringoch a mojich 40 rocnych Certinach DS-3. Kedze islo o Certiny, mladsia pani zacala tukat do pocitaca objednavku na opravu. Hovori o vymene baterie, tesneni, tlakovej skuske a prelesteni puzdra, 30€ to bude stat. Potom som sa zhacil a este raz sa opytal na prelestenie puzdra. V tom jej prisla pomoct starsia pani s tym, ze prelestenie je povinne, pretoze to vyrobca vyzaduje. Zacal som hovorit, ze nechcem prelestenie a starsia pani toto opakovala nie velmi milo a trochu s utocnym tonom, ako keby som od nich chcel nemozne. Povedal som, ze su to 40 rocne hodinky a neprajem si prelestenie puzdra, ze tam nie su velke skrabance(to by mali vidiet moje Hydroconquesty), a ze tam su...nakoniec dobre, mlada pani povedala ok. Vymena baterie a tlakova skuska boli nakoniec za 7€. Stretli ste sa niekedy s takouto poziadavkou na automaticke prelestenie puzdra? Trochu ma sklamal pristup, starsia pani si mozno myslela, ze mi ide len o cenu a ze sa nevyznam..

  • Zdravím... no, zaujimave zistenie, ako to je s tymi servismi, ci hodinarmi na SVK. Zistoval som si autorizovanych hodinarov na Seiko a Citizen. Citizen je jediny f.Goldtime, na Seiko na SVK autorizovany hodinar nie je. Aj lacny Fossil ma len jedeneho autorizovaneho, v Blave samozrejme. Btw, ma niekto z vas, a ak ano, tak ake skusenosti so servisom v Goldtime? Davnejsie uvedeneho pana Nagyho z RS som si tiez odlozil, znie vierohodne. Tiez som hladal niekoho z okolia PD, nakolko som odtial, ale ako som vyssie cital, nula bodov, pokial chcem nieco viac, ako len vymnu baterky v hodinkach za 20€...hmm.. :o/