Kúpa hodiniek začiatočník

• Zdravím všetkých,

V prvom rade ďakujem za prijatie, vidím tu veľa nadšencov s krásnymi kúskami na ruke.

Ja som úplný začiatočník ale vždy sa mi páčili mechanické hodinky. Kúpil som si Iron annie bauhaus 5060-2 ale ako tu bludim po týchto stránkach trochu mám pocit či som nedal zbytočne veľa peňazí za málo muziky (myslím pomer cena výkon). Tie hodinky sa mi proste veľmi páčili a urobil som si radosť ale rád by som počul názor ľudí ktorí do toho vidia viac ako ja. Ďakujem dopredu všetkým 👍

• Zdravím všetkých,

V prvom rade ďakujem za prijatie, vidím tu veľa nadšencov s krásnymi kúskami na ruke.

Ja som úplný začiatočník ale vždy sa mi páčili mechanické hodinky. Kúpil som si Iron annie bauhaus 5060-2 ale ako tu bludim po týchto stránkach trochu mám pocit či som nedal zbytočne veľa peňazí za málo muziky (myslím pomer cena výkon). Tie hodinky sa mi proste veľmi páčili a urobil som si radosť ale rád by som počul názor ľudí ktorí do toho vidia viac ako ja. Ďakujem dopredu všetkým 👍

odhlás sa a utakej kadeľahšie :) ... vysvetlenie:

Chronobundus – význam slova | Blog.Helveti.cz
    Už jste někdy slyšeli tajemné slovo chronobundus? Diagnostikoval vám jej známý, manželka nebo snad doktor horologie? Protože tento pojem v naší firmě a širokém…
    blog.helveti.cz
  • Zdravím všetkých,

No vitaj v tejto bande bláznov 1f923

• pozeral som sú zaujímave , oblekovky a máju aj Power Rez. dôležite sa Tebe páčia. Ale iste keďže si tu , že pôjdeš ďalej ...., a kupis aj ďalšie zaujímave pre Teba , ved iné treba do mora , iné na fotmulu a iné do Vesmiru . tak vitaj ...., PS. moje oblekovky MB s power. rez + flanelka

• Zdravím všetkých,

Ja som úplný začiatočník ale vždy sa mi páčili mechanické hodinky. Kúpil som si Iron annie bauhaus 5060-2