Potulky svetom HH - ultra luxus

  • watchesfan : Dakujem ti za pozitivne ladeny prispevok. Mohol som pre kazdu znacku vytvorit vlastne vlakno, ale rozhodol som sa ze to bude takto pokope lepsie. Aj v solo vlaknach by si reagoval rovnako ako teraz? Cim si prosim ta obohatil toto vlakno? Kludne zacni na tom pracovat, vytvaraj nove vlakna pre dalsie ine znacky. A ak nechces, ta tu nelez - neviem co ti mam na to viac povedat.

    je: Prim: cal. 68, CHR. WARD C9 5 Day Small Second
    bolo: Aviator mechanical A-3105-6975647: Poljot 3105, Steinhart Marine Chronometer II arabic: Unitas 6498, STEINHART Military 42, Davosa Ternos Ceramic, Junkers Spitzbergen F13 6110-5: Poljot 3133

  • Ty asi vubec nevíš cos tam hned v úvodu napsal. Tak si to přečti. Nechápu proč by sem kdokoli nemohl pridávat značky a modely z HH. Asi jsme všichni tupci a nedokážem je správně zařadit. A necituj mě, ani já ani Ty nechceš abych sem lezl. Jinak nápad dobrej, HH komplet proč ne, ale něco si tu přivlastňovat...Tak čau v jiných vláknech, kde budeš třeba trochu soudnější. Napiš Mišovi, ať ti tuhle kritiku smaže.

  • Adam , misoo : zjavne som nezvolil spravny format, kolegom z fora to nevyhovuje, napriek tomu, ze za tym bol dobry umysel. Mne na oplatku dost nevyhovuje ak sa do mna niekto navaza. Navrhujem nasledovne:

    Vytvorit novu sekciu s nazvom dajme tomu rovnakym ako ma toto vlakno. Do novej sekcie by sa sustredovali vlakna pre jednotlive znacky spadajuce pod tuto definiciu - nezavisle na povode - dobre by bolo aby to bolo pokope. Umiestnenie sekcie necham na Vas, no podla mna by to mohlo byt kludne v sekcii Zaujimavosti a novinky zo sveta.

    Ak sa rozhodnete, ze tak ucinite, tak tie tri znacky, ktore som pridal, rozhodte do troch vlaken s nazvami znaciek.

    Zajtra sa nato pozriem. Adam

    je: Prim: cal. 68, CHR. WARD C9 5 Day Small Second
    bolo: Aviator mechanical A-3105-6975647: Poljot 3105, Steinhart Marine Chronometer II arabic: Unitas 6498, STEINHART Military 42, Davosa Ternos Ceramic, Junkers Spitzbergen F13 6110-5: Poljot 3133

  • Ja to ponechávam na pôvodnom rustin-ovom zámere. Bola je to jeho myšlienka, si určil pravidlá a my ich budeme rešpektovať. Ak chce niekto pridať info o nejakej zaujímavej značke je tu množstvo vlákien kde tak môže učiniť.


    Ďakujem za porozumenie


  • McGonigle (Ireland)


    Bratia McGoniglovi John a Stephen boli ovplyvneny otcom Johnnym, ktory si lokalne vybudoval povest hodinkoveho nadsenca. Venoval sa opravam hodin. Rozne stadia rozobratosti a opravenosti, v ktorych sa nachadzali jednotlive hodinky v otcovej dielni viedli ku vzniku jedinej "hand made" hodinarskej firme.

    - 1996 ukončil Stephen McGonigle školu Irish Swiss Institute of Horology v Dubline

    - 1997 pracoval pre Somlo Antiques na Piccadilly ako specialista reštaurovania hodin

    - 1998 Christophe Claret - vyvoj prototypov HH komplikacii

    - 2000 Pracuje pre Franck Muller

    - 2001 pozicia v Breguet - viedol servisny tim pre HH komplikacie, podielal sa na restaurovani slavnych hodin Sympathique

    - 2002 Pracoval pre British Masters ako head of complications

    - 2003 Stephen otvoril vlastny nezavisly atelier, v ktorom vyvijal komplikacie pre prestizne hodinarske znacky

    - 2006 vytvoril znacku McGonigle Watch

    - 2007 prvy pocin pod vlastnou znackou the Tourbillon

    - 2011 prvy vyhradne inhouse caliber a hodinky Tuscar

    - 2016 Ceol Minute Repeater - najkomplikovanejsie hodiny z dielne McGonigle Watch (k datumu uvedenia)


    Kolekcia:

    TOURBILLON

    Puzdro a korunka su z bieleho alebo ruzoveho zlata.

    Ocelove rucicky zakoncene sipovitymi hlavickami zo zlata.

    2 urovnovy cifernik - spodny nemecke striebro, vrchny zafir

    60 sekundovy tourbillon

    110 hodinova rezerva

    Zotrvacka - zlato

    Zakladna doska a mostiky - nemecke striebro, rucene gravirovane





    TUSCAR (10 ks seria - vypredana)

    Puzdro a korunka su z bielehozlata.

    Ocelove rucicky zakoncene sipovitymi hlavickami zo zlata.

    zafirovy cifernik s tlacenymi indexmi

    inhouse kaliber McG01

    90 hodinova rezerva - 2 barelove usporiadanie

    Zotrvacka - zlato. Mostik zotrvacky z titanu.

    Zakladna doska a mostiky - nemecke striebro, rucene gravirovane, skeletonizovane






    TUSCAR BÁNÚ (rose gold, 20 ks seria)

    New TUSCAR BÁNÚ (white gold, , 20 ks seria)

    Zhodne s hodinkami Tuscar - materialove variacie + mierna dizajnova uprava kalibra. Pod Zafirovym cifernikom je umiestneny barelovy mostik v ciernej farbe.







    CEOL MINUTE REPEATER (asi 6 ks seria)

    cena 200 000 €

    Dizajnovanie 18 mesiacov + dalsich 6 mesiacov priprava na vyrobu pveho kusu - modelu.

    Dizajn hodiniek je ponaty v duchu klasickych minute repeaters, t. j. biely enamel cifernik + modrene rucicky.

    Gravirovanie zakladnej platne a mostikov dizajnovala sestra Frances McGonigle.


    Puzdro a korunka su z bielehozlata.

    Ocelove rucicky zakoncene sipovitymi hlavickami zo zlata.

    biely enamel cifernik

    inhouse kaliber McGJC15

    52 hodinova rezerva - 2 barelove usporiadanie

    Zotrvacka - zlato. Mostik zotrvacky z titanu - typickeho tvaru a bez gravirovania.

    Zakladna doska a mostiky - nemecke striebro, rucene gravirovane, skeletonizovane. Skeletonizovanie odhaluje sukolia na ktorych je pouzita technika vlcich zubov (nie standardne ozubenie).





    je: Prim: cal. 68, CHR. WARD C9 5 Day Small Second
    bolo: Aviator mechanical A-3105-6975647: Poljot 3105, Steinhart Marine Chronometer II arabic: Unitas 6498, STEINHART Military 42, Davosa Ternos Ceramic, Junkers Spitzbergen F13 6110-5: Poljot 3133


  • francúzsky hodinársky ateliér 4N


    Zakladateľom a dizajnérom 4N je François Quentin. Značku 4N založil v roku 2009. Quentin je nezávislý dizajnér od roku 1986. Má veľké skúsenosti v hodinárskom priemysle. Dizajnoval mnoho modelov pre Francúzske a Švajčiarske hodinárske značky. Je známy ako spoluzakladateľ hodinárskej značky HAUTLENCE (2004), spolupracoval na dizajnovaní Louis Vuitton’s Tambour.


    kaliber MVT01/D01 - jumping hour a jumping minute (zriedkavá - raritná hodinárska komplikácia).

    Táto komplikácia je veľmi náročná na energiu, do značnej miery ovplyvňuje izochronizmus chodu (pri klasickom vyhotovení pomocou Maltézskeho kríža) . Pri vývoji kalibra bol kladený doraz na minimalizovanie spotreby energie a na to, aby komplikácia skákajúcej minúty zásadne neovplyvňovala izochronizmus chodu.

    Kaliber dosahuje rezervu náťahu 237 hodín (skoro 10 dni).

    78 rubínov, 514 komponentov, 2 barelové usporiadanie pre uchovávanie energie, ručný náťah, 21 600 kmitov v hodine (3 Hz), mechanizmus konštantnej sily pre komplikáciu jumping minute

    2 mesiace práce trvá poskladanie kalibra.

    4 disky sú určené pre zobrazenie hodín, 1 disk zobrazuje 10ky minút, 5 diskov slúži na zobrazovanie minút.

    Kaliber bol kompletne navrhnutý a vyvinutý v ARPR (Audemars Piguet Renaud & Papi). Tak isto aj jeho kompletná výroba ja outsorcovana v uvedenej firme.





    Kolekcia 4N pozostáva z:

    WHITE GOLD (16 ks edícia)





    ROSE GOLD (16 ks edícia)




    BLASTED TITANIUM (16 ks edícia)




    TITANIUM DLC BLACK (16 ks edícia)






    SAPPHIRE PLANET ORANGE (1/1 piece unique)

    SAPPHIRE PLANET BLUE (1/1 piece unique)

    SAPPHIRE PLANET GREEN (1/1 piece unique)







    Jednotlivé modely sa líšia materiálom použitým na výrobu púzdra, povrchovými úpravami mostíkov a farebným prevedením.


    Cena sa pohybuje na úrovni 180 000 €. Doručenie hodiniek osobne pánom Françoisom Quentinom je voliteľnou opciou pri nákupe. Hodinky bolo možne zakúpiť online na https://www.touchofmodern.com. Predávane touto cestou boli zhruba za cenu 165 000 €.


    video:

    je: Prim: cal. 68, CHR. WARD C9 5 Day Small Second
    bolo: Aviator mechanical A-3105-6975647: Poljot 3105, Steinhart Marine Chronometer II arabic: Unitas 6498, STEINHART Military 42, Davosa Ternos Ceramic, Junkers Spitzbergen F13 6110-5: Poljot 3133

  • Tieto hodinky sú produktom obrovského hodinárskeho umenia, použitými hi-tech materiálmi a aj designérskym umením. Ale -...-nie je to moja šálka kávy...a nepíšem to preto, lebo by som na ne nemal po celý svoj život...verím , že svojich priaznivcov a hlavne kupcov majú.:]

Letisko Sliač