- Official Post
Toto je trochu silná káva ale je to proste tak...
Čo si o tom myslíte?
Toto je trochu silná káva ale je to proste tak...
Čo si o tom myslíte?
Som znechutený a veľmi klesli v mojich očiach. Na druhú stranu, čo predsa ja môžem vedieť, ako sa cítia bohatí ľudia. Že nechcú aby menej bohatí nosili rovnaké hodinky. Z tohto som znechutený tiež.
To nie je ryža, pšenica, pitná voda. Bez ultra drahých hodiniek sa dá žiť.
To, že odkúpili svoje výrobky a zrecyklovali ich za svoje peniaze je ich vec.
Navonane svajciarske smuky s umelo drzanou cenou mi prestali byt sympaticke uz davno. Takze mi je to asi uplne jedno, aj tak ide o ho*no..
Este jednu technicku, "polovica" sa povie skratene "pol". "Pól" ma bateria alebo magnet. Trha mi to oci..
Je to pochopiteľný krok. Ich hodinky slúžia v najväčšej miere ako prezentácia bohatstva, hodinárčina zaujíma iba zlomok ľudí, ktorí si tie hodinky kupujú. Preto potrebujú toto postavenie chrániť. Skôr sa čudujem ako mohla taká firma totálne nezvládnuť plánovanie objemu výroby a odbytu.
Ja proti tomu nic nenamietam, podla mna je to takto OK. Vzdy lepsie, ako ked kupite za plnu cenu a nasledne, to pri vypredajoch je mozne kupit za 50% cenu (nebodaj este menej). Toto spravil Ward a mne to dost zdvihlo tlak - u mna si pokazil tymto tahom meno. Nie je podla mna eticke predavat tovar a tvrdit, ze si klient za tu cenu kupuje hodnotu, ktoru nasledne devalvuje vypredajom. To je podla mna klamstvo.
Ward je dobry priklad, u nich by som nic za plnu cenu nekupil, kedze maju vypredaje snad kazdy tyzden. Ale ten kto ich trochu sleduje o tom vie a caka na dalsiu sancu kupit "lacno"
Je to škoda, ale každý si so svojím majetkom môže robiť čo chce. Na svete sa dejú aj horšie veci.
vsetko ma svoje pre a proti. mudro vsak konstatujete, ze predavat vyrobky za 50% cenu pravidelne je nie dobry tah. rozumiem tomu pri nejakych leziakoch, ale pri novych/aktualnych modeloch nie. ja to beriem ako podraz na tych, ktori si to kupili ako novinku.
Smutne je ze vsetko je len o peniazoch a ako strasne sa plytva materialmi v tejto dobe.
Už ste, chalani, povedali skoro všetko,naozaj neviem, čo dodať....:]
Jedna zaujimava infografika, ako sa pridavali znacky do Richemontu.
V roku 1988 Johann Rupert vytvoril Richemont luxusnú skupinu zameranú na akvizície, ktorá je podobne ako LVMH dodnes jedným z najväčších Arnaultových konkurentov.
Richemont je v súčasnosti druhým najväčším luxusným konglomerátom a treťou najväčšou luxusnou spoločnosťou (druhou je RMS) na svete