Aké máte približovadlo?

  • Pete_11 Ja často jazdím na diaľnici a tam mi trojvalec nejako nesedel. On išiel ale akosi veľa papal. Preto kupujem radšej štyri valce. Odvtedy ale ubehlo pár rokov, vývoj ide dopredu, možno to už je lepšie teraz.

    V tých Peugeotoch mám podobný problém. Ten ich icockpit či ako sa to volá mi nepasuje. Keď si nájdem správny posed tak volant mi zakrýva budíky...

    Nové Ople sú pekné. Držím palce nech nečakáš na auto aj rok.

    Roman-Zilina podľa mňa dobrý výber farby, na Daciach najkrajšia :thumbup:

  • Pete_11 Ja často jazdím na diaľnici a tam mi trojvalec nejako nesedel. On išiel ale akosi veľa papal. Preto kupujem radšej štyri valce. Odvtedy ale ubehlo pár rokov, vývoj ide dopredu, možno to už je lepšie teraz.

    V tých Peugeotoch mám podobný problém. Ten ich icockpit či ako sa to volá mi nepasuje. Keď si nájdem správny posed tak volant mi zakrýva budíky...

    Nové Ople sú pekné. Držím palce nech nečakáš na auto aj rok.

    Roman-Zilina podľa mňa dobrý výber farby, na Daciach najkrajšia :thumbup:

    Jediný trojvalec čo pamatám že žral na diaľnici bola II Fabča kombi HTP, a tá vedela teda spapať aj 10 na sto, mala totiž katalyzátor blízko motora a pri 130 bol už taký rozpálený, že sa musel chladiť. No a čím sa chladí katalyzátor? No benzínom, predsa :)

    Teraz mám III Fabču kombi tiež s trojvalcom, litrové 110Hp tsi a to ide jak z praku a keď sa udržím a jazdím do 150 tak aj priemerná spotreba začína číslicou 5.

    Trojvalce majú pre mňa ešte jeden bonus, pod plynom vrčia. Je to na rozdiel od 99% švorvalcov čo len nudne hučia aspoň trochu zaujímavý zvuk v dnešnom svete, keď turbo, medzichladič, katalyzátor, filter a tlmič utlmia všetok zvuk z motora.

    Inak ja som taká anomália, dvojmetrový a jazdím na malých autách, už sa teším keď nájdem za rozumnú cenu nejaký VW up!GTI. :love:

  • ja som bol dlho odporcom 3-valcov a ani dnes nie som z nich 2xnadseny, ale musim uznat, ze aspon ten moj ma trosku opravuje v mysleni. dlhodobu spotrebu mam zatial 5,8 a jazdilo sa vsetko, mesto, dialnice, okresky - najazd zatial 6.200 km, takze je to v podstate este v zabehu. uz je to predsa len o nieco modernejsia koncepcia, hoci ten moj je starsi a overeny motor z Renaultu, je to nepriamovstrek. su aj silnejsie 3-vlace, ale mne to postacuje, dialnicnych 130 netoci ani na 3.000 otackach.

    co sa tyka 6-valcov, tak tie modernejsie vypinaju 2-3 valce, pokial neidu na plnu zataz.

    ta farba je sice pekna, ale totalne neprakticka. auto je pekne max. 5 minut po umyti, vsetko na nom vidno. vyhodou je svetla vyska 20 cm, takze prejde vsade.

  • JJ.

    Dnešné litrové trojvalce majú dynamiku 1,6-1,8 spred nie tak dávnej minulosti pri oveľa vyššej efektivite.

    Už V8 v Cadillacoch vedeli fungovať pri čiastočnej záťaži na ako 6-4 valec. A to už v 80 rokoch.

    Dnešné štvorvalcové 1.5 tsi väčšinu doby idú v režime dvojvalca.

    Na udržanie auta v jazde pri 100km/h stačí ani nie 30kW.

    Ono to pekne vidno na hybridoch, kolegovia majú Toyoty a tie aj na diaľnici jazdia niekoľko km s vypnutým motorom, len na elektromotor.

  • Vsimol som si, ze tu sa chvalime aj autami, tak sa zverim aj ja: rozlucil som sa so svojou vsetkymi milovanou A5 sportback, mala este klasicke trvale quattro 60:40 v prospech zadku (a prepocitavala az do 90:10 na obe strany), krasne drzala v zakrutach, radost jazdit po vidieku v horach aj pri mori, aj posmykat sa na snehu, ESP vypinatelne v dvoch stupnoch (sport, uplne), bolo v nej dobre aj na dialnici aj v meste (mal som miesta v BA, kde som ju vedel pre radost osadenstva polozit do zakruty a ona mi zadriftovala pekne, dcery pubertiacky to nemali rady, nevedeli ocenit) a preco som ju predal?! Vsimnite si ako som ju navoskoval! :)

    A kedze som riskol a nemam teraz ziadne auto (ak nevezmem ponukane, tak sa caka 1 az 2 roky), tak mam z firmy laskavo zapozicane od kamarata a cteneho pana riaditela jeho nove Mko, kde si brumka 3L R6 a je to typicke arogantne Mko, treba s nim opatrne, je to zadny nahon, ten motor je naozaj silny ale ide ako kazde R6 velmi hladko a ticho, len si sem tam odkasle do vyfukov. To je auto pre mladych.

  • outback z Talinu konecne na tabulách

    okolo chotara clubman S benz

    moja oblubena pracantka tacoma V6 4.0L benz Long

    moj najoblubenejsi trojvalec

    moto nabuduce....

  • máš to fajn :thumbup:

    Tenkju tenkju … aj keď ja radšej toto … a teda psov … tých mám najradšej

  • no veď hej, ale musel by byť trocha väčší, aby ťa povozil ;)

    Tato potvora si ma tak omotala že ju rad ponosim na rukách ja keď už nevládze… vlastne je to jedno … mal som pita z osady zo zápasov ktorý mal pred smrťou 30 kíl a nosil som aj jeho … posiel na ľadviny a posledné tri týždne už nechodil … skvelý kamarát

  • Tak po A5 quattro a BMW M2 Competition (posledne 2 fotky odo mna) mi v robote ponukli aha toto na doleasovanie, ale zatial take auta nemaju vydrz: na papieri 470km a v skutocnosti ledva 370km podla mna, takze som si ho nenechal, bojim sa s tym ist si zaplavat k moru a stat na nabijacke alebo do Prahy a pod.

    V kazdom pripade po tomto superaute sa uz neviem vratit naspat do minuleho storocia spalovakov. Toto ma neuveritelne prijemne zrychlenie (na papieri sice len 4.8s, ale uz na prvych metroch ide lepsie ako to bmw m2 so 4.7s), zbavim sa akejkolvek guce chrchlajucich hrci okolo seba, jednoducho zmiznem. Je to tiche, dobre sa v tom pocuva hudba.

    Bavi ma zrazu aj brzdit a kazdemu davat prednost, lebo vtedy nabija.. Vie sa nadvihnut (4 polohy, druhy obrazok), AWD 200+200 koni, ide krasne zo zakruty, len do zakruty menej krasne (treba vediet do nej polozit 2.2 tony), neda sa s nim velmi driftovat, to sa mi podarilo prirodzene len na poli v blate, to bolo krasne. Je mi za nim smutno.