• pekny pocin podla mna

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

  • U mňa bol top adrenalín letieť cez 200 po Nordschleife s jazdeným autom, čo som tri hodiny predtým kúpil v DE. Prvé dve kolá som sa rozkukával, predsa, oproti PC tie horizonty a brzdné body vyzerajú trochu inak. Tretie a štvrté som sa zavesil za miestneho borca na GTi, takže som postupne odpiekol brzdy, gumy a pravý homokineťák :) Ale na Slovensko som došiel relatívne v pohode.

  • U mňa bol top adrenalín letieť cez 200 po Nordschleife s jazdeným autom, čo som tri hodiny predtým kúpil v DE. Prvé dve kolá som sa rozkukával, predsa, oproti PC tie horizonty a brzdné body vyzerajú trochu inak. Tretie a štvrté som sa zavesil za miestneho borca na GTi, takže som postupne odpiekol brzdy, gumy a pravý homokineťák :) Ale na Slovensko som došiel relatívne v pohode.

    Ano je to zazitok ale fakt pre tych co maju dost penazi na udrzbu po neumerne vysokom opotrebovani. Na okruhu ci agresivnou jazdou a prudkymi brzdeniami z 200 a viac km rychlosti sa udeju za par minut veci co sa inak neudeju za velke tisice bezne najazdenych km...

  • Ano je to zazitok ale fakt pre tych co maju dost penazi na udrzbu po neumerne vysokom opotrebovani. Na okruhu ci agresivnou jazdou a prudkymi brzdeniami z 200 a viac km rychlosti sa udeju za par minut veci co sa inak neudeju za velke tisice bezne najazdenych km...

    Netreba to brať tak vážne, netreba na to ani tisíce eúr. Nordschleife sa dá odjazdiť s dobrým časom na normálnom aute bez nejakého absolútneho zhumpľovania daného vozidla. Po odjazdení mám stále pôvodné brdzy, aj pneu (už vyše 60tis KM)

    promaster+turtláky+kinetic diver

  • Ja som dal vtedy 4. Prvé som sa rozkukával, zvyšok koľko to dalo. Som zvyknutý pribrzďovať rozhodením auta pred zákrutou. Dupnem len pred vyslovene vracákmi. Nepoužívam široké gumy a nízky profil, max/50, som síce o trošku pomalší v zákrutách, ale pod zadkom lepšie cítim auto keď jednotlivé nápravy majú dosť. A Primera (P11, od toho Pete_11)je navyše pretáčavá predokolka, tú ani netreba veľmi prehovárať.

  • Ivanhoe34:....ja som swiftomsport napr. ani nemal potrebu nejako prebrzďovať, lebo som reálne ani nedosahoval extreémnej rýchlosti. Na slabom aute (rozumej pod 150koni/tonu) realne potrebujes brzdit pred ardbergom, potom niekde pred adenauer forst a ex-muhle. A od tohoto miesta miesta ides len furt do kopca kde ti staci vyuzivat len spravne zvolene rychlostne stupne a kompresny pomer motora vdaka ktoremu fakt nepotrebujes velmi brzdit (pokial nejazdis m3 alebo 911 ci ine tomu podobne vozy) :) btg som mal tesne pod 10minùt. Gumy zato dostali pozauši asi úplne najviac z celého auta, a povedal by som ze gumy (contisportcontact 3) boli naslabsim clankom celeho vozu ale je pravda ze som laboroval medzi nedotacavou/pretacavou charakteristikou celeho vozu vramci aktualnej premavky na trati.

    promaster+turtláky+kinetic diver

  • Ivanhoe34:....ja som swiftomsport napr. ani nemal potrebu nejako prebrzďovať, lebo som reálne ani nedosahoval extreémnej rýchlosti. Na slabom aute (rozumej pod 150koni/tonu) realne potrebujes brzdit pred ardbergom, potom niekde pred adenauer forst a ex-muhle. A od tohoto miesta miesta ides len furt do kopca kde ti staci vyuzivat len spravne zvolene rychlostne stupne a kompresny pomer motora vdaka ktoremu fakt nepotrebujes velmi brzdit (pokial nejazdis m3 alebo 911 ci ine tomu podobne vozy) :) btg som mal tesne pod 10minùt. Gumy zato dostali pozauši asi úplne najviac z celého auta, a povedal by som ze gumy (contisportcontact 3) boli naslabsim clankom celeho vozu ale je pravda ze som laboroval medzi nedotacavou/pretacavou charakteristikou celeho vozu vramci aktualnej premavky na trati.

    Diky za zaujimave postrehy z praxe. Ja sa na NS asi nikdy nedostanem a so svojim SX4 (1.6, 120k) to ani nema vyznam, ale z toho co pises si si jazdu aj uzil, siel si s rozumom, respektoval si moznosti auta a zbytocne neriskoval. S tym sa stotoznujem, robil by som podobne...

    Je uplne jasne ze pri takejto jazde auto v pohode prezije.

    Ked vsak niekto tlaci cez 200/h, potom nahle brzdi do nizkej rychlosti, tak platnicky idu dole ako na bruske...

  • ju, auta a baby nikde, tak to jsem tu blbě. Auta mě bavila do prvního milionu, teď už se blizim ke tretímu. Ale hezký to i já musim uznat :super:

    Time is Life. Je to dar i prokletí. Instagram daemonultimate1