• ja mam RIO III a som s nim maximalne spokojny ;) podla mna je to najlepsi maly hatch na trhu. skoda, ze do noveho nedali 1.4 motor 80kW.

    mne sa pozdava novy IGNIS 4x4. ten je tak skaredy, az je pekny. na autosalon planujem sa ist pozriet, omrknem Rollsy ;)

  • Jaj človek keď si to tu prečíta tak nevie či Vám má závidieť alebo nad tým mávnuť rukou. Ja mám starý Passat a asi ako minimálne 75% ľudí v okolí s autami okolo 10 a viac rokov staršími. A ak je teda tak výhodné stavať nové autá ktoré vydržia 100k tak prečo ich nepredávajú za polovičnú cenu sko spotrebný materiál. Povedzme si pravdu ale potom čo sa deje s tými autami čo už nie sú použiteľné. Ide sa to zošrotovať a niekam sa to uloží. Lebo druhotné spracovanie je bieda.

    No a nedá mi reagovať na elektromobili. Sú ekologické ako také ale už ste niekedy vydelí ako sa ťaží meď? Nehovorím že jazdiť na benzín je lepšie ale osobne si myslím že toho veľa nezachránia. A onak akú životnosť majú batérie v elektromobile. Pojazdiť na ňom 4 roky a vymeniť za nové by teda bolo dosť silná káva.

  • Jasně, elektřina patří do zásuvky a plyn do zapalovače. Jsem si vzpomněl : My v SSSR nepotřebujem elektrárny, nám stačí zásuvky.

    On je vždy rozdíl mezi pár desítek tisíců kusů a opravdové masovosti. To hned všechno vypadá jinak.

    Time is Life. Je to dar i prokletí. Instagram daemonultimate1

  • Vydrz baterie v e-mobile je cca 4 roky, aj ked TOYOTA dava zaruku 10 rokov pri hybride. Budem sa opakovat, ale e-mobily nie su riesenie, je to nejaky trend ako selfie.

  • zaujima ma, co zaujalo ludi ktori na autosalone boli

    podla mna najviac ludi bolo v tom luxusnom pavilone - Bentley, Rolls a pod + v Mercedese, kde mali AMG vyrocie. paradoxne ten luxusny pavilon ma zaujal najmenej, pretoze k auta sa dalo priblizit asi tak na 2 metre. tie auta som akurat videl, to bolo vsetko. Mercedesy sa dali pekne prezriet aj z blizsia a do MB "G" biturbo 5,8L sa dalo sadnut. dost ludi bolo aj pri trenazeroch, ale tam som nebol.

    ludi bolo celkovo dost, ale dalo sa. firmy mali velke priestranne stanky, takze to bolo dobre.

  • Aj ja som bol a jak bolo povedané vyššie. K autám, ktoré človek bežne nevidí sa dalo len priblížiť. Taký Range rover bol zamknutý tiež, nechápem načo potom na salón išli. Bolo to trápne, keď mohol autá sprístupniť taký Mercedes a to aj niektoré modely AMG, tak mohli myslím všetci. Ja som tam ale išiel obzrieť konkurenciu ku Golfu, ktorý plánujem kúpiť a len som sa utvrdil vo výbere. Baby tradične na vysokej úrovni, usmiate a príjemne sa tváriace.:super:

    • Official Post

    Páčia sa mi tie Lexusy čo si postol bejduko. Ja na autosalón už nechodím práve preto, že je tam množstvo ľudí a autá sú pozamykané.

    Keď človek chce vyskúšať nejaké auto, môže ísť radšej do normálneho autosalónu danej značky, kde si môže auto vyskúšať v pokoji a hlavne sa môže aj porozprávať s predajcom a niečo sa aj dozvedieť.

  • nemas celkom tak pravdu. auta boli pootvarane a boli tam zastupcovia importera, ktori maju najcerstvejsie info. ked chcem, tak za nim zajdem a porozpravam sa, inak si auto mozem obzerat aj 1,5 hodiny bez toho, aby som putal pozornost predajcu. dokonca si si aj zatrubit mohol na klaksone :) paradoxne ja viem o tych autach castokrat viac, ako samotni predajcovia ;)

    zatvorene boli auta v tom luxusnom sektore.