
1930 Tesla CyberTruck
1930 Tesla CyberTruck
Parádna kára
nenapadny Mercedes Maybach GLS 600 len 8 valec 600 hp - čista ekologická / limuzna je 12 v/ cena 440 tis. e ,, v Rajec. Teplicach ,, slovaci už nevedia na čom by sa vozili ...
Jednoducho paráda
na tu dobu užasne auta ,, a to mi sme sa tešili MB - čkam ...., ten tmavo modry s modrou platenou strechou BUGATY la ROYAL 12.7 Lit. 8 valec mal 300 koni pri 1800 ot. a len dva prevody dopredu a max. 200 km/h váha 3.2 tony a to v r. 1933 ....
na tu dobu užasne auta ,, a to mi sme sa tešili MB - čkam ...., ten tmavo modry s modrou platenou strechou BUGATY la ROYAL 12.7 Lit. 8 valec mal 300 koni pri 1800 ot. a len dva prevody dopredu a max. 200 km/h váha 3.2 tony a to v r. 1933 ....
Ten tmovomodrý nie je od Bugatti ale tiež francúzska automobilka. Predtým som o nej nepočul - je to Bucciali. Vraj sa zachovali 3 kusy tých automobilov - toto bola verná replika certifikovaná dedičkou automobilky. Úžasný stroj, krásne detaily, obrovské kolesá - viď. porovnanie s tou Fiatkou za ňou.
No a boli aj nejaké od Bugatti.
Decko dobre odfotilo
kukam, ze decko vie dobre fotit
Nuž ale toto je náádherná honda
sa necudujem, ze ju bolia krize, ked hentak na tom jazdi
sa necudujem, ze ju bolia krize, ked hentak na tom jazdi
ano bola kriza ..., ved nemala na väčšie tričko aj na rifle sa jej ušlo poskromne .....
prišiel ma pozrieť syn Martin z Stredného Slovenska kde chalupárči ...., prišiel ukazať novu Toyotu RAW 4 4x4 Hibrid....
Bol ma navštíviť kamarát Jozef z Petronelu A , kúpil jazdenu Kavasaki 300 , ma 10 tis km , 8 ročna za cca 3 tis e
tiež som uvažoval dačo take pred rokom ....
Kawasaki 500 H1 Mach III
Bol ma navštíviť kamoš penzista z Petronelu na skútri Kawasaki 300 , a napadlo ma napísať môj príbeh s značkou Kawasaki. Písal sa rok 1975 a vycestovali sme na výnimku –doložku do Yugoslavie na ostrov KRK do autokempingu stanovať . Tu som stretol motokára z Západného Nemecka na Kawasaki MACH 3. Na tu dobu to bola raketa , mala 60 hp max 200 km/h a veľké zrýchlenie. On mal prvý model ešte s kladivkami na zapaľovaním ako mal Wartburg – 3 kladivka na zahrdzavených oskách a spálene kontakty. Všetko som rozobral a prečistil , aj vďaka karavanistovi z Nemecka . rušňovodič na dôchodku- ktorý ma kopec naradia a vecí . Presne som nastavil odtrhy kladiviek / poznal som to z Jawy 350 a Trabanta/ a motorky zrazu ožila .Bol som na nej previesť bol to zážitok. Na tretí deň ale došiel znova mladík že ma defekt na zadnom kolese , tak som to zalepil a skladal. Guma išla ťažko na rafík tak som mu povedal nech čaká a ničoho sa nechytí idem pre veľké kladina od rušňovodiča. Gumu som naklepal a fúkam a fúkam a netvrdla. Mladik sa priznal že to skúšal škobovakom nahodil a asi spravil diery do duši !! Tak som to znovu rozobral a boli tam 3 štipnuté diery. Zalepil som a zložil. Mladik mi z vďaky z Nemecka posla Victorinox nožíček ktorý mam dodnes. Po Sámelovej revolúcii som mu písal , ale došla odpoveď že zomrel pri motocyklovej nehode ...!