1930 Tesla CyberTruck
Auto&Moto
-
-
Parádna kára
-
nenapadny Mercedes Maybach GLS 600 len 8 valec 600 hp - čista ekologická / limuzna je 12 v/ cena 440 tis. e ,, v Rajec. Teplicach ,, slovaci už nevedia na čom by sa vozili ...
-
-
-
Jednoducho paráda
-
na tu dobu užasne auta ,, a to mi sme sa tešili MB - čkam ...., ten tmavo modry s modrou platenou strechou BUGATY la ROYAL 12.7 Lit. 8 valec mal 300 koni pri 1800 ot. a len dva prevody dopredu a max. 200 km/h váha 3.2 tony a to v r. 1933 ....
-
-
na tu dobu užasne auta ,, a to mi sme sa tešili MB - čkam ...., ten tmavo modry s modrou platenou strechou BUGATY la ROYAL 12.7 Lit. 8 valec mal 300 koni pri 1800 ot. a len dva prevody dopredu a max. 200 km/h váha 3.2 tony a to v r. 1933 ....
Ten tmovomodrý nie je od Bugatti ale tiež francúzska automobilka. Predtým som o nej nepočul - je to Bucciali. Vraj sa zachovali 3 kusy tých automobilov - toto bola verná replika certifikovaná dedičkou automobilky. Úžasný stroj, krásne detaily, obrovské kolesá - viď. porovnanie s tou Fiatkou za ňou.
No a boli aj nejaké od Bugatti.
-
-
Decko dobre odfotilo
-
-
kukam, ze decko vie dobre fotit
-
-
Nuž ale toto je náádherná honda
-
sa necudujem, ze ju bolia krize, ked hentak na tom jazdi
-
sa necudujem, ze ju bolia krize, ked hentak na tom jazdi
ano bola kriza ..., ved nemala na väčšie tričko aj na rifle sa jej ušlo poskromne .....
-
prišiel ma pozrieť syn Martin z Stredného Slovenska kde chalupárči ...., prišiel ukazať novu Toyotu RAW 4 4x4 Hibrid....
-
Bol ma navštíviť kamarát Jozef z Petronelu A , kúpil jazdenu Kavasaki 300 , ma 10 tis km , 8 ročna za cca 3 tis e
tiež som uvažoval dačo take pred rokom ....
-
Kawasaki 500 H1 Mach III
Bol ma navštíviť kamoš penzista z Petronelu na skútri Kawasaki 300 , a napadlo ma napísať môj príbeh s značkou Kawasaki. Písal sa rok 1975 a vycestovali sme na výnimku –doložku do Yugoslavie na ostrov KRK do autokempingu stanovať . Tu som stretol motokára z Západného Nemecka na Kawasaki MACH 3. Na tu dobu to bola raketa , mala 60 hp max 200 km/h a veľké zrýchlenie. On mal prvý model ešte s kladivkami na zapaľovaním ako mal Wartburg – 3 kladivka na zahrdzavených oskách a spálene kontakty. Všetko som rozobral a prečistil , aj vďaka karavanistovi z Nemecka . rušňovodič na dôchodku- ktorý ma kopec naradia a vecí . Presne som nastavil odtrhy kladiviek / poznal som to z Jawy 350 a Trabanta/ a motorky zrazu ožila .Bol som na nej previesť bol to zážitok. Na tretí deň ale došiel znova mladík že ma defekt na zadnom kolese , tak som to zalepil a skladal. Guma išla ťažko na rafík tak som mu povedal nech čaká a ničoho sa nechytí idem pre veľké kladina od rušňovodiča. Gumu som naklepal a fúkam a fúkam a netvrdla. Mladik sa priznal že to skúšal škobovakom nahodil a asi spravil diery do duši !! Tak som to znovu rozobral a boli tam 3 štipnuté diery. Zalepil som a zložil. Mladik mi z vďaky z Nemecka posla Victorinox nožíček ktorý mam dodnes. Po Sámelovej revolúcii som mu písal , ale došla odpoveď že zomrel pri motocyklovej nehode ...!
-