Auto&Moto

  • Sakra som od Bojníc ale ešte som ho nevidel :D

  • len sa pekne rozpis o tych nahodach... toto si zasluzi viac ako len par fotiek... ;)

    Je to novinka. Cez spolocneho znameho som sa dostal k prevadzkovatelovi. Pomaham s organizaciou ked su u nas. Auto je k dispozicii na fotenie a zazitkove jazdy na akciach.

    Ferrari California F1, 2010. 460 koni, atmosfericky V8, 485Nm, stovka za 4sek. Automaticka dvojspojka s moznostou radenia pod volantom. Ide ako raketa, ale raketu aj stoji...


  • upresni pls co znamena zazitkova jazda :) kto soferuje? kolko km? cena? trasa cca... :)

    dohodnut sa da aj individualne, idealne je ked je viac ludi co sa prestriedaju. vtedy sa da ist aj na dvojprudovku asi 10min od bojnic, ak su tam. inak sa startuje z miesta kde je vystavene na najblizsie cesty, 10 minut jazdy ako vodic je spoplatnene 70e. kazdych dalsich 5min potom dvacka navyse. nie je to uplne striktne na sekundy, su ustretovi.

    Da sa dohodnut pri skupinovej jazde ked sa za sebou prestriedaju viaceri za sebou, ze tych 10min vyjde este lacnejsie na osobu o nejakych 10-20e.

    spolujazda je za polovicne ceny

  • Miso, ale nezabanuj ma prosim za nevyziadanu reklamu :) to som nemal v umysle, chcel som sa podelit so zazitkom zo super auta, co sa mi pred casom ani nesnivalo ze by som sa mohol okolo takeho tocit. Tie podrobnosti si si vlastne vyziadal :)

    Tak uz bez reci, este trocha cervenej Rosso Corsa a vzpinajucich sa konikov :)







  • aha jasne... no je to dost penazi, ale tak, nemozem predsa zomriet bez toho aby som nesoferoval Ferrari! to nejde!! :D

    ano je to vela penazi viem. lacnejsie ferrari na SK nie je. a sotva bude. mozno zlavomat, objednavka a platba dopredu, cestovanie do BA ci TN, inde som nenasiel...
    na SK ringu GT3ka za 550e na pol hodinu, 3kila za 6kruhov...
    servis nieco stoji. cali pojde na servis brzd, odhadovana suma 1500-2000e len oblozenie...

  • Ked som skoncil skolu tak som dostal od frajerky asi hodinu jazdy s tymto autom, stalo to 2x60e plus benzin asi dalsia 20, ale spominam na to doteraz (islo sa z letiska v TN na dialnicu smerom na NM, tam otocka a spat do TN a tam este 2x rovinka na letisku). Urcite sa to oplati odviezt s takymto autom. Za "trapnych" 140e mate zazitok na cely zivot a ked si spocitate kolko stoji auto tak je to 1promile ceny auta.

    Ako pise Ivan, ten servis stoji nerealne sumy, mne hovorili ze kazdu sezonu sa menia brzdy, samozrejme gumy a neviem co este.

    Odkedy som sa vozil na Ferrari, planujem aj na Murcielagu, aj to tam mali, len vzdy na to cez leto zabudnem :D a uz je to 3roky.


    Externý obsah youtu.be
    Obsah vložený z externých zdrojov sa nebude zobrazovať bez vášho súhlasu.
    Aktiváciou externého obsahu súhlasíte s tým, že osobné údaje môžu byť prenášané na platformy tretích strán. Viac informácií o tomto sme poskytli v našich zásadách ochrany osobných údajov.
    tu je aj video odtial


  • Miso diky, podla mna to tie osobne zazitky trocha ozivia a potesia aj ostatnych... ved o tom to je, zivot si treba vediet aj uzit, nielen prezit...


    Inak ako tvoje auto? Chodis obcas pretekat alebo na okruh? Ved to mas cez 200koni ze?

  • pekny pocin podla mna


    Externý obsah www.youtube.com
    Obsah vložený z externých zdrojov sa nebude zobrazovať bez vášho súhlasu.
    Aktiváciou externého obsahu súhlasíte s tým, že osobné údaje môžu byť prenášané na platformy tretích strán. Viac informácií o tomto sme poskytli v našich zásadách ochrany osobných údajov.

  • U mňa bol top adrenalín letieť cez 200 po Nordschleife s jazdeným autom, čo som tri hodiny predtým kúpil v DE. Prvé dve kolá som sa rozkukával, predsa, oproti PC tie horizonty a brzdné body vyzerajú trochu inak. Tretie a štvrté som sa zavesil za miestneho borca na GTi, takže som postupne odpiekol brzdy, gumy a pravý homokineťák :) Ale na Slovensko som došiel relatívne v pohode.

  • U mňa bol top adrenalín letieť cez 200 po Nordschleife s jazdeným autom, čo som tri hodiny predtým kúpil v DE. Prvé dve kolá som sa rozkukával, predsa, oproti PC tie horizonty a brzdné body vyzerajú trochu inak. Tretie a štvrté som sa zavesil za miestneho borca na GTi, takže som postupne odpiekol brzdy, gumy a pravý homokineťák :) Ale na Slovensko som došiel relatívne v pohode.

    Ano je to zazitok ale fakt pre tych co maju dost penazi na udrzbu po neumerne vysokom opotrebovani. Na okruhu ci agresivnou jazdou a prudkymi brzdeniami z 200 a viac km rychlosti sa udeju za par minut veci co sa inak neudeju za velke tisice bezne najazdenych km...

  • Ano je to zazitok ale fakt pre tych co maju dost penazi na udrzbu po neumerne vysokom opotrebovani. Na okruhu ci agresivnou jazdou a prudkymi brzdeniami z 200 a viac km rychlosti sa udeju za par minut veci co sa inak neudeju za velke tisice bezne najazdenych km...


    Netreba to brať tak vážne, netreba na to ani tisíce eúr. Nordschleife sa dá odjazdiť s dobrým časom na normálnom aute bez nejakého absolútneho zhumpľovania daného vozidla. Po odjazdení mám stále pôvodné brdzy, aj pneu (už vyše 60tis KM)