Watchesfanovo bloudění

  • Dovolím si zde pozdravit všechny fanoušky a milovníky hodinek nejen na tomto fóru, ke kterým se s dovolením počítám i já. Nejsem žádný fotograf, ale i tak pár kousků z toho co bylo i z toho co je dávám do tohoto vlákna. Není toho moc a není to nic moc extra. (Některé fotky hodinek, co mi prošly rukama, vzaly za své i s diskem PC.) Ale osobně si myslím, že nejdůležitější je ta radost která nás naším koníčkem, pro někoho i zaměstnáním, provází.

    Time is Life. Je to dar i prokletí. Instagram daemonultimate1

  • Mňa zaujali aj tie hodinky na profilovej fotke čo máš. Čo je to zač ? :)

  • Mňa zaujali aj tie hodinky na profilovej fotke čo máš. Čo je to zač ? :)

    Je to obrázek z jednoho částečně načatého, ale zatím nedodělaného projektu. Možná mu jednou přijde čas v úpravách pro GMT, v jiném pouzdře, v jiné době a s jinými lidmi. Možná. Zatím ho ponechme jeho virtuálnímu životu ;)

    Time is Life. Je to dar i prokletí. Instagram daemonultimate1

  • Každopádne je to zaujímavé :super:

  • tú fotku som už videl, ale fakt si nepamatám čo to bolo.. :D
    a inak vitaj na fóre :) hodinky super ! a mám pocit že máš podobnú kuchyňu ako máme doma my :) Tie certiny čo máš som videl vo verzii bez chrona naživo a tie sú velmi podarené, aj keď na moju ruki nie vhodné :D

    A inak.. pekné sviatky ti prajem !

  • Děkuji za přání, s ním se přidávám i já vám všem, prostě krásný a pohodový svátky vánoční.
    Jestli jsi tu fotku již viděl a nemůžeš si vzpomenout kde, zřejmě Tě nezaujala natolik a já bych mohl vyhlásit bludišťáka, jenže jsem chudý chlap s hordou dětí, tak nemám žádnou cenu pro vítěze, tak to nechme raději být, dost jsem přemýšlel, jestli tento avatar použít, přece jen je to spojení s mou další identitou, ale potom jsem si řekl...proč vlastně ne.
    K té kuchyni, což je sice silně of topic, ale snad nevadí. Můžeme mít podobný materiál, kuchyň je dělaná na míru do baráku podle mého návrhu.