• Líbilo, takový video je to pravý, často hledám videa vybraných hodinek abych si prohlédl detaily, třeba sponu, šroubky nebo osičky tahu, udělal si o hodinkách celkovej dojem. Navíc si umim představit, že udělat něco takovýho dá i dost práce. V tomto případě dobré práce.

    Time is Life. Je to dar i prokletí. Instagram daemonultimate1

  • Tiež som pozeral, všetky tri videá super :super: ! Obdivujem ta za tú námahu čo si si s tým dal, ja som na také niečo strašne lenivý. To porovnávacie video určite pomôže nejednému, nerozhodnému pri výbere :super:

  • Ďakujem, natočiť to nie je problém, dať to dokopy v postprodukcii je dosť zdĺhavé, ale pre mňa je to moemntálne hlavne o tom, aby som sa to naučil, keďže v budúcnosti plánujem aktívne vytvárať "content" (aj) v iných oblastiach ako sú hodinky, z tohoto dôvodu som sa dal fotografovanie a čoskoro sa pustím aj do videí.
    Akurát som ešte furt neupgradoval techniku... čakám na nové procesory.

    Omega Speedmaster Professional Moonwatch 311.30.42.30.01.006 | Omega Seamaster 300m Co-axial chronometer 212.30.41.20.01.003 | Tag Heuer Aquaracer Calibre 5 WAY211A.FT6068 | Seiko SKX009K2 | Citizen Eco-drive BY0000-05E

    Ω Spartanova zbierka

    YouTube: Spartan's watch reviews

    INSTAGRAM: @spartans_watches

  • Ďakujem, chcel by som robiť rôzne videá ktoré by sa primárne točili okolo zdravého životného štýlu (cvičenie, chudnutie atď.) ale do by tam boli veci o technike, kultúre, politike, filozofii, udražeľných zdrojoch, elektromobiloch,veci okolo domu a záhrady, niečo z cestovania a podobne, možno štýlom tématických vlogov, ale nie na štýl stupidných videí slovenských "youtuberov", či ako si hovoria, od ktorých akurát osprostievajú 12 ročné deti, chcel by som, aby to malo prínos pre ľudí, ktorí to budú pozerať.