• Zdravím všetkých hodinárov.
    Som začiatočník a chcem sa tu opýtať, čo si myslíte o mechanických hodinkách z čínskych obchodov za smiešnu senu.
    Dnes mi prišli tieto http://www.watch2us.com/wa028-l a vyzerajú v pohode.
    Má niekto s nejakými takýmito hodinkami skúsenosti?
    Akú môžu mať životnosť?

    Vopred ďakujem za všetky názory a rady.

  • Ja som ich nekúpil priamo cez túto stránku a stáli ma menej ako 12€. Takže životnosť sa nedá vopred určiť? ;)

  • Ahoj, vitaj medzi nami;)

    Podľa mňa sa ti zdajú byť v pohode iba preto lebo si ešte nedržal v ruke kvalitnejšie. Ale za takú cenu aspoň nemáš čo ľutovať, keď sa im niečo stane:) Ja fakt nechápem, ako sa dajú urobiť mechanické hodinky za takú cenu 8|

  • Ahoj,
    priznám sa, že ja som si tiež kúpil jedny hodinky takéhoto typu. Pokiaľ stoja do 20 eur, tak je to v pohode a nikto Ťa neoklamal. Lebo sa stáva, že hodinky takejto kvality stoja aj 300 eur a to už je na pováženie, v podstate podvod, ale každý má právo si stanoviť za svoj výrobok cenu (len nesmie klamať o jeho pôvode). Z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že kvalita hodiniek tohto typu je veľmi nízka, ja som si kúpil jedny tváriace sa ako nemecká značka z 19. storočia. :))) Ale vedel som presne, čo kupujem, chcel som sa pozerať na skeletony a na nejaké Eposy som nemal. Najprv išli dobre, ich denná odchýlka bola pár sekúnd, dnes, asi po roku, je ich denná odchýlka asi 10 minút. :))) Von ich nenosím, ale doma si ich občas natiahnem a len tak si ich pozerám. Keď si ich pozrieš detailne, aj to spracovanie je aspoň v mojom prípade mizerné. Teraz sa ale priznám k jednej veci. Raz som si ich zobral do roboty. A to bolo jediný raz v živote, čo mi niekto pochválil hodinky. Jeden kolega sa nad nimi rozplýval, nevedel som, čo povedať, odvtedy sú iba doma. S hodinkami, v ktorých tiká švajčiarska ETA, sa mi to nestalo.:))) Keď zatiaľ nemáš na lepšie, urobil si dobre, je to začiatok cesty.