IWC Big Pilot „Antoine De Saint – Exupéry“

  • Čím začít? Hodinky značky IWC „Big Pilot“ jsem chtěl fotografovat už dávno. Netušil jsem ale, že prvními hodinkami, se kterými se podrobně seznámím, bude ten asi nejvzácnější klasický model z limitní edice IWC Big Pilot „Antoine De Saint – Exupéry“. Tyto hodinky jsou jedněmi ze speciální série několika modelů, které byly vydané jako pocta slavnému spisovateli, který byl současně skvělým pilotem. Poznáte je podle značky „A.“ na číselníku...

    http://info.photowatches.eu/2013/07/svaty-…xupery-recenze/

    Edited once, last by misoo (April 22, 2014 at 10:21 PM).

  • KRÁSA ! A teraz nie len hodinky, ale tie fotky, veľmi zladené nafotenie. Vďaka za zdieľanie !

  • inak na tom zábere v prvom príspevku, index 25 hore nohami pod číslom 5 a useknutý, ako som na to pozrel, hneď že CZ ! ;o)

  • krásne sú, aj to farebné zladenie je super.
    Akurát sa mi zdá že to A. je poriadne odfláknuté, mohli ho troška viac prepracovať, nie ho iba tak hockde pľasnúť, nato že je to IWC,nie? :langue:

  • "Culex42" wrote:

    Exupery musia byť hnedé ! :o))))))

    Tých verzií je viac ................ :)

  • "mathyk" wrote:

    krásne sú, aj to farebné zladenie je super.
    Akurát sa mi zdá že to A. je poriadne odfláknuté, mohli ho troška viac prepracovať, nie ho iba tak hockde pľasnúť, nato že je to IWC,nie? :langue:

    To "A" nie je odfláknuté, ale tak sa on podpisoval. To "A" tak písal....
    Tu si môžeš o ňom prečítať: http://sk.wikipedia.org/wiki/Antoine_de_Saint-Exup%C3%A9ry

    Edited once, last by misoo (April 22, 2014 at 10:20 PM).

  • "kupec" wrote:


    Tých verzií je viac ................ :)


    ja viem, myslel som z pohľadu môjho Gusta ;o)