Myslíš tak ako ja, keď som si auto kúpil zo zahraničia a žaloval Slovenskú republiku, ktorá mi to potom musela vrátiť v rámci zachovania princípov voľného obchodu v EU?
Hodinky s rukou na volante
-
-
Len k tomu je potrebná veľmi dôveryhodná osoba v správnej krajine, alebo pobočka firmy, ja som bohužiaľ ani jedným z toho nedisponoval, tak som volil inú možnosť.
-
Presne tak, dôležité je nezaplatiť to!
-
- Official Post
Tu zalobu nechapem... akoze si nemusel platit ten registracny poplatok? Len tak?
-
Ide o to, že jazdené autá sú na slovensku bez reg. poplatku (len tých 33€) a tým, že Slovenská vláda chce aby si zaplatil za auto zo zahraničia reg. poplatok porušuje dohody o voľnom trhu v EU (diskriminuje zahraničie), takže môžeš podať podnet príslušným orgánom EÚ a ak to spravíš správne, tak ti to budú musieť vrátiť. Moje auto síce bolo nové, ale ak ti na správnom mieste napíšu, že bolo predvádzacie a malo istý počet km, tak to nie je problém.
-
- Official Post
Hmm tak to klobuk dolu... ja viem len, ze sa plati prvotna registracia v SR. Bez ohladu na vek a km auta...
-
Zaujímavá informácia. Už len vedieť ako "správne" podať podnet orgánom EÚ
Odoslané z Lenovo Z90a40 pomocou Tapatalku
-
Myslím, že nejakí ľudia okolo RIcharda Sulíka v Bruseli teraz poskytujú pomoc občanom, ktorí by chceli tieto kroky podniknúť, tam by sa asi dalo zistiť viac infomrácii, my sme to podávali viacerí ako hromadný podnet, robil to kvalitný právnik a všetkým to museli vrátiť (a samozrejme zaplatiť náklady trov, zastúpenia etc.), celkovo úspešnosť v tejto veci je vysoká.
Teraz ten zákon menia, ale podľa toho, čo som pozeral to bude stále proti dohodách o voľnom obchode.
-
-
Tiež sa pripájam, je to brutálne rýchle auto, išiel som v Cupre 280 DSG pri uvedení na Slovakiaringu, najlepšia vec na tom aute je vynikajúci diferenciál, v dlhých zákrutach drží vynikajúco. V roku 2014 som si ho skoro aj kúpil, len potom som si uvedomil, že aj na tom 1.8 TSI jazdím v reálnej premávke tak, že by mi bohate stačilo aj 1.2 TSI.
-
- Official Post
Dakujem Jj je to fajne zvezenie. Aj ked povodne som chcel Megana, no ten mi nebol koli malemu poctu dveri dovoleny, tak dalsie v poradi bola cupra... (TypeR som si sam pred sebou neobhajil, kedze sa auto pouziva aj na denne jazdenie) Su to velmi podobne auta co sa tyka podvozku vdaka tomu samosvoru, ktory je iny, ale vysledok je velmi podobny. Akurat mi na cupre chyba ten chraplak z vyfuku a ma jemnejsie riadenie. Ved ale neni problem aspon ten zvuk upravit, neskor mozno... Zatial zabieham, no paci sa mi ze je to auto dvoch tvari, v rezime comfort tiche a maksie, v rezimoch sport a cupra tvrdsie a hlucnejsie
Pre info dam nejake foto (uz na zimakoch)
-
škoda že nemá športový podvozok
-
- Official Post
Ako myslis ze sportovy? Ma 3 podvozky - comfort, sport a cupra... :malin1:
-
-
-
Hydry....
-
konecne aj trochu slnka ?
-
-
Longines
-
Certina DS Podium
-