Hodinky s rukou na volante
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
mas brutalnu kolekciu a vies si to aj pekne v kazdodennom zivote nafotit. dobre sa na to pozera...
ja takto poskromne, cakacky v aute nemusia byt otravne dlhe, ked si ich vieme sprijemnit
-
Tak ja dnes takto.... (VW chrobáčik z roku 1961 v prekrásnom stave bez jediného škrabanca)
A na dialnici: Bugatti Veyron - nepatrí sa to, ale musel som odfotiť, mám ho aj na kamere. Ale ako som sa popozeral okolo seba, nebol som jediný. Chlapík na Dacii Duster ma predbiehal z prava (musel som aj trošilinku pribzdiť), vedľa neho slečinka s mobilom v ruke a točili/fotili to Bugatti...napriek tomu, že sa silou pretlačil predo mňa ešte sa aj poďakoval...
-
Tak ja dnes takto.... (VW chrobáčik z roku 1961 v prekrásnom stave bez jediného škrabanca)
A na dialnici: Bugatti Veyron - nepatrí sa to, ale musel som odfotiť, mám ho aj na kamere. Ale ako som sa popozeral okolo seba, nebol som jediný. Chlapík na Dacii Duster ma predbiehal z prava (musel som aj trošilinku pribzdiť), vedľa neho slečinka s mobilom v ruke a točili/fotili to Bugatti...napriek tomu, že sa silou pretlačil predo mňa ešte sa aj poďakoval...
clovece to je parada oldtimer, stylovka...
ale to Bugatti, to je Chiron, ten novsi. To si kde videl, predpokladam ze nemalo SK znacky. aj ho bolo riadne pocut?ja klasika, plagiator fejk a este sa s tym zad*bavam aj ked stojim autom a cakam... potom mi klopu na okno ze kde si
-
Vďaka za upresnenie (nebol som si istý o aký model ide, pravdu povediac, keby na zadnom krídle nebolo napísané "BUGATTI" ani by som nevedel o čo ide). Bolo to na diaľnici M1 smerom na Győr pri Tatabányi. Keď som ich zbadal (pred ním bol ešte Ferrari) tak vychádzali z čerpačky ÖMV. Dlho-dlho išli predo mnou v pomerne hustej premávke, tak to bolo aj počuť.
S ŠPZ to bolo tak, že nebol som si schopný zaradiť, hoci som si doteraz myslel, že pomerne dobre poznám aj také vychytané ŠPZ, ktoré s obľubou používajú "offshore" rytieri (Andora, atď.), ale toto som nedokázal zaradiť nikde....
-
Vďaka za upresnenie (nebol som si istý o aký model ide, pravdu povediac, keby na zadnom krídle nebolo napísané "BUGATTI" ani by som nevedel o čo ide). Bolo to na diaľnici M1 smerom na Győr pri Tatabányi. Keď som ich zbadal (pred ním bol ešte Ferrari) tak vychádzali z čerpačky ÖMV. Dlho-dlho išli predo mnou v pomerne hustej premávke, tak to bolo aj počuť.
S ŠPZ to bolo tak, že nebol som si schopný zaradiť, hoci som si doteraz myslel, že pomerne dobre poznám aj také vychytané ŠPZ, ktoré s obľubou používajú "offshore" rytieri (Andora, atď.), ale toto som nedokázal zaradiť nikde....
jasne v tej rychlosti tazko s tym... takze v madarsku sa boli previezt.. no s tym autom je problem taky ze ich vyrobili len par sto kusov, nedostane sa k nemu hocikto a aj z chirona bolo okrem zakladu vyrobenych par limitiek so zvysenym vykonom a inymi ficurkami navyse, kde cena moze ist az do cca 3-5mio euro...
to auto vie ist cez 400km/h a pri takej rychlosti ma spotrebu cca 150l/100km, nadrz minie menej nez za 60km... po 10 minutach takejto jazdy ma prevodovy olej teplotu k 300C a pokial prejdes viac ako 60km rychlostou nad 400km/h, bugatti si to cez gps sleduje a pozve ta na vymenu pneumatik, sada stoji niekde okolo 28000 euro... takze celkom drahe vozenie okrem samotnej ceny auta...
-
-
-
-
-