• Takže balík neprišiel napriek uisteniu že príde. SMS poslali že dnes 13-15:00. Posunul som kvôli nemu odchod mimo SR a oni mi napíšu že asi až najbližší prac.deň. Mohol som byť 5 hodín na ceste. Ja tu teraz 2 týždne nebudem. Som sklamaný, neskutočne. V rukách spoločnosti DHL ktorou to toptime poslal nikdy viac nechcem vidieť žiadnu moju zásielku.

    BJ

  • Ak som správne pochopil, neobvinujes tomtime ale DHL. Ja aj moje okolí má s DHL len dobré skúsenosti, predpokladám že to bolo spôsobené dnes chaotickym skoropiatkom pred školským rokom. Aspoň teda to čo sa dialo v okolí ZA na cestách tak to bola čistá a obrovská katastrofa.

  • Ak som správne pochopil, neobvinujes tomtime ale DHL. Ja aj moje okolí má s DHL len dobré skúsenosti, predpokladám že to bolo spôsobené dnes chaotickym skoropiatkom pred školským rokom. Aspoň teda to čo sa dialo v okolí ZA na cestách tak to bola čistá a obrovská katastrofa.

    DHL mi pošle sms že prídu medzi 13-15. Ak mi to nevyhovuje nech zavolám číslo v sms a dohodnem sa. Keďže mám o 12:00 cestovať preč tak volám na to číslo. cca 15 krát v priebehu dňa, nikto neberie telefón. Tak si vravím že teda počkám(poviem úprimne že som sa na balík tešil) a pôjdem neskôr(niečo dobehnem po ceste a nejakú rezervu som mal už pri plánovanom odchode). Do cca 16:30 ani obraz ani zvuk od nikoho z DHL. Poslal som mail a prišla odpoveď v duchu dnes nevydalo tak asi najbližší prac.deň. To si to už môžu nechať keďže teraz budem dva týždne preč. To je čo za firma ktorá uviaže zákazníka na pár hodín v nejakej lokalite(pošle im sms že prídu) a potom nič? Za toto mám ešte aj platiť? Ja som veľmi principiálny človek a náročný na služby druhých(ani mne zákazníci nič neodpustia). Od teraz do svojej smrti budem vždy trvať na doručení akejkoľvek zásielky inou spoločnosťou ako DHL. Ja si hodne dlho pamätám veci a mávam s nimi nejaké asociácie. S týmito hodinkami pri každom pohľade mi zdvihne tlak lebo si spomeniem na DHL.

  • Tak ak to bude až takáto silná asociácia a nebudeš mať z hodiniek radosť, jedinou možnosťou je asi hodinky predať a zohnať niečo nové, napr. v kamennej predajni kde sa vyhnes akýmkoľvek dorucovacim spoločnostiam.

    Ale naštvalo by ma to rovnako asi, neviem, nezažil som až takýto "extrém"

  • Ja som z LM a neviem kde by som si v kamenej predajni kúpil Steinhardy. Online kupujem veci bežne. Takýto postup som teda ešte nezažil. Osobne mám dobrú skúsenosť s firmou UPS. Oni majú v LM depo. Pracujem od ich depa 500m vzdušnou čiarou a keď sa na balík napíše nechať v depe tak 8:00 som tam a mám balík v ruke. Tento postup využívam často služobne keď potrebujem nejaký materiál ráno. Nechcem trestať Toptime tým že u nich nekúpim tovar len za to že to dali v dobrej viere prepraviť diletantom. Akurát že teraz sa im tovar vráti a budú mi ho za dva týždne musieť poslať znova ale určite nie firmou DHL.

  • Branik, hodinky za to nemôžu. Viem Ťa pochopiť, no u nás sa , žiaľ, takéto veci stávajú. Mne na Spiš tiež väčšinou doručuje DHL a mám to šťastie, že majú v obchode v našom dome zberné miesto. Funguje to dobre, chodí sem mladý chalan, kuriér z Prešova, poctivosť sama. Štvrtok bol bláznivý deň, aj u nás boli zápchy, čo som nevidel, odkedy tu bývam. Skrátka, nezadarilo sa. Osobne by som žiadal od spoločnosti aspoň štek vysvetlenia a ospravedlnenie. Ak Ti tie hodinky prídu, hoď zlosť a smútok za hlavu, sú horšie veci na svete. Teš sa z nich a nech Ti slúžia dlhé roky a nech Ti ich okolie závidí.

  • Toto sa nesmie stávať. A pre takýto prístup ľudí to v tejto spoločnosti tak funguje. Ak to nestíham tak komunikujem. Ale vôbec sa nesmie stať že si niečo naplánuješ oznámiš ľuďom a neprídeš. Kvôli mojim službám si 7 z 10 ľudí musí zobrať dovolenku. Ako by sa asi tvárili keby som neprišiel? Ja nie som nahnevaný na hodinky. Mňa serie tento prístup spoločnosti. Nevieme nič reklamovať a všetko ospravedlníme "to sa stáva" a bude sa stávať len do vtedy kým im to ľudia budú tolerovať. Tie hodinky mi neprídu dhl-kou. Som 2 týždne mimo. A keď sa vrátim nechcem vidieť pred domom dhl. Hocikto iný. Moja žena roky využíva slovenskú poštu. By ste neverili ako sa v poslednej dobe zlepšili. ešte sa jej nestalo aby jej balík(akokoľvek veľký) vyložili z auta na ulici. Vždy jej to vynesú až k dverám domu. Tiež to nebolo u nich zvykom, ale naučili sa. A to moja žena je presne ten typ "to sa stáva". Proste začali byť na nich nároky tak sa zmenil prístup.

  • No mňa najviac štve na prepravných spoločnostiach, aspoň v NR, že doručujú do 15:00, keď je ešte každý v robote. A slovenská pošta - katastrofa. Čučím doma, čakám na zvonček a nič. Až potom nájdem v schránke žltý lístok. Sú tak lenivý, že sa im ťaží zazvoniť. V tomto má branik pravdu. Za službu som si zaplatil, tak ju chcem. Mňa sa v robote nikto nepýta, či sa mi chce.

    A stitch in time :D

  • No mňa najviac štve na prepravných spoločnostiach, aspoň v NR, že doručujú do 15:00, keď je ešte každý v robote. A slovenská pošta - katastrofa. Čučím doma, čakám na zvonček a nič. Až potom nájdem v schránke žltý lístok. Sú tak lenivý, že sa im ťaží zazvoniť. V tomto má branik pravdu. Za službu som si zaplatil, tak ju chcem. Mňa sa v robote nikto nepýta, či sa mi chce.

    pepescom už som si myslel že som jediný s týmto názorom :)

  • No mňa najviac štve na prepravných spoločnostiach, aspoň v NR, že doručujú do 15:00, keď je ešte každý v robote. A slovenská pošta - katastrofa. Čučím doma, čakám na zvonček a nič. Až potom nájdem v schránke žltý lístok. Sú tak lenivý, že sa im ťaží zazvoniť. V tomto má branik pravdu. Za službu som si zaplatil, tak ju chcem. Mňa sa v robote nikto nepýta, či sa mi cchce.

    U nás v PO dtto. Žena čučí doma, čaká na zásielku a nič, iba žltý lístok v schránke...

  • Chlapci, ja predsa s vami všetkými súhlasím. Chcel som branika iba trocha utešiť,niekedy sa naozaj nedá. Veď som povedal, keby aspoň štekli. Ja by som sa do nich pustil, veď bohapusto oklamali klienta. :mrgreen:

  • Objednal som z Martinus knihu pre svokra s kuriérom SP s dodaním domov. Pán kuriér zavolal svokrovi ( 87 rokov ) aby si prišiel pre zásielku na 3. ulicu, cca 500 m lebo že on toho má veľa. Svokor, somár išiel, a to ledva chodí. Volal som do Martinus, že čo to majú za prepravcu a slečna mi povedala, že však ja som si ho vybral. Skoro som odpadol. Tak som urobil cirkus s vedúcim zásielok na SP v NR a verím, že mi to v budúcnosti aj tak hovno pomôže :mrgreen:

    A stitch in time :D

  • Bojím sa Peter, že máš pravdu. Synovec so ženou pracovali na SP vyše dvadsať rokov. Obaja z nej v polovici minulého roku doslova utiekli. Zlé pracovné podmienky, žiadne bonusy, nízke platy, práca aj cez sviatky a víkendy, zlý pracovný čas, kopec nepoštárskych povinností, ešte k tomu nezaplatených. Obaja sú už dávno inde, za úplne iných podmienok a oboch sa po týždni spýtali na to isté - kde ste doteraz boli? :]

  • zdravím, tak som sa dnes dostal k hodinkám. Zatiaľ môžem zhodnotiť len prvý dojem. Som veľmi spokojný. Trochu som sa obával veľkosti(mal som zlomenú ruku v zápästí a odvtedy mám za zápästnou kostičkou priehlbinu) ale je to úplne v pohode. Viac napíšem + hodím pár foto po pár dňoch nosenia. Už som si vybral aj niečo na vianoce :)

    Branik

  • Konečne mám trochu voľno a aj by som niečo napísal o spomínaných hodinkách len zisťujem že vôbec neviem čo by som v takej krátkej recenzii mal napísať. V krátkosti snáď len to že som s nimi veľmi spokojný. Za ten čas som ich naprával tri krát. Jeden krát pri posune času a dva razy v rámci korekcie ich chodu. Vždy o cca 1 minútku. Čo je zaujímavé že v lete išli kus dopredu a odkedy sa ochladilo tak trošku do meškania. Ak by Vás niečo zaujímalo položte konkrétne otázky veľmi rád zodpoviem. Mám vo výhľade ešte nejaký pekný regulátor. Budem mať drobné životné jubileum tak si spravím radosť. Pači sa mi regulátor od Steinhartu ale som otvorený konštruktívnej diskusii na danú tému.