Záručné podmienky

  • Priatelia, mám taký zvláštny problém a neviem, ako dopadne reklamácia. Kúpil som si hodinky Seiko, moja podmienka bola, aby mali zafírové sklo. Na stránke, kde som ich kupoval, bolo vyslovene napísané, že sklo je zafír. No už po mesiaci sa mi ho podarilo doškrabať - to sa mi pri starých Citizenoch, ktoré som nosil asi 7 rokov vôbec nestalo. Otázka ale znie - uznajú mi reklamáciu, keďže ma uviedli do omylu? Alebo nie, keďže sa na to asi reklamácia nevzťahuje, lebo sa poškodili používaním? Ďakujem za každý názor :)

  • Je teda to sklo zafírové alebo nie je? Možno by pomohlo keby si uviedol konkrétny model.

    "Do téhle šlamastiky nás přivedla naše vlastní tupost a tupost nás z ní zase dostane." H.S.

  • sklicko urcite nie je zafirove, a ide o mechanicke poskodenie, cize aj keby bolo zafirove, tak ti to neuznaju, kedze zafir nie je garancia neposkriabatelnosti - nevies im dokazat ze si to poskrabal jemnym tuknutim o drevo, alebo si spadol na motorke a ruku drel o asfalt... mozu ti akurát podakovat za upozornenie a chybu si (ak su seriozni a nejde o cielene klamanie - potom by si to mohol riesit cez soi) na stranke opravia.

  • Tak ako píše misoo. Ak sú seriózny tak ti to aspoň vymenia, ak nie tak máš šancu jedine u ŠOI, pretože ťa oklamali resp. zamlčali skutočnosť. Pozerám, že stále tam majú uvedený zafír tak si sprav screenshot, prípadne nejaké porovnanie s návodom alebo stránkou výrobcu aby si mal dôkaz, že chyba je na ich strane.

    Čo sa týka eshopu minimálne im zavolaj alebo napíš a normálne vydiskutuj. Môj názor je, že ti to na 99% vezmú a opravia. Moja osobná skúsenosť bola keď som im 2x po sebe posielal moje vytopené Diesel-ky, načo sa mimochodom tiež záruka nevzťahuje a 2x mi ich bez problémov opravili. Dokonca na ten druhý pokus som do sprievodného listu uviedol aj poškriabané sklíčko a vtedy ho buď preleštili alebo dali nové (v papieroch uvádzali nové).

    Takže za pokus to určite stojí len treba seriózne jednať a diskutovať :) :)

    Prikladám ilustračnú foto :D

  • Kokos ešte že som si spravil screen :D Som zvedavý, dnes som to poslal. Dnes som im to poslal, tak som zvedavý, ako sa vyjadria. Tak či onak Vás budem informovať, aby ste vedeli, ako to prebehlo. A ďakujem za rady!

  • Odpadol som :D Toto mi prišlo mailom :D


    Dobrý deň Peter,

    Ospravedlňujeme sa za chybu v parametroch produktu, bola opravená. Na základe vašej požiadavky o zafírové sklíčko sa pokúsime zaistiť jeho výmenu za zafírové. Poprosím však o strpenie vybavenia výmeny sklíčka, treba ho servisom objednať a musí mu byť doručené. O vybavení vás následne budeme informovať mailom.

    Ďakujem za porozumenie a strpenie.

    S prianím pekného dňa

    Hlavný admin

  • Eshop je seriózny ako som spomínal a vidím že stále im záleží na zákazníkoch. Vidíš pokus ťa nič nestál a máš zafír :)

    "Čas je tá najdrahšia komodita."