• Dobrý deň,

    som študent a momentálne ako to chodí v lete brigádujem. Za zarobené peniaze by som si rád kúpil nejaké hodinky. Začal som teda prehľadávať rôzne internetové obchody, no veľmi rýchlo som zistil, že toto nebude ľahké rozhodovanie. Na výber je toho veľmi veľa a ja sa v tejto téme vôbec neorientujem.

    Zatiaľ sa mi podarilo, podľa vzhľadu, vybrať si pár hodiniek. Všetky značky Vostok Europe:

    1. Gaz-14 Alarm Worldtime
    2. Worldtimer
    3. GAZ-14 Chrono Tritium Line
    4. Gaz-14 Limousine Tritium
    5. Gaz-14 Limousine Dualtime

    Z týchto hodiniek je asi zrejmé, že vyberám ručičkové hodinky s koženým remienkom a v čiernom prevedení. To či sa bude jednať o mechanické alebo na baterku si nechám poradiť. Keďže nerúbem denne drevo, ani nejazdím downhill na bicykli tak by mechanické nemali nijako vadiť. Avšak chcem aby boli presné, pretože si celkom potrpím na dochvíľnosť. Dobré by bolo aj nejaké dobré sklo, aby neboli poškriabané, prípadne sa nerozbili.

    Viem, že som tu uviedol iba jednu značku, ale to najmä kvôli dizajnu. Ako lajk sa orientujem iba podľa dizajnu, nemajte mi to za zlé.

    Ďakujem vopred za všetky rady :)

    • Official Post

    ahoj, z toho čo si sem pridal by som si ja vybral tie worldtimer. avšak keď ti spravia denne odchýľku cca 30 sekúnd asi nebudeš rád. čiže keď potrebuješ čo najpresnejšie hodinky tak radšej vyberaj iba z baterkových modelov. kukni potom aj značky ako seiko, casio, citizen, tissot

    Paletteankerhemmung.gif

  • Ahoe, měl bys mít představu co od hodinek očekáváš za funkce, které využiješ. Každá komplikace stojí něco z přehlednosti, z navýšení kupní ceny, velikosti a také ceny servisu i když půjde o pouhé přetěsnění.

    Mrkni na chrona od Seika, je jich plno, nebo třeba Vratislavia, u chron, který maj cenu se cenově do mechaniky nevejdeš, leda s nějakou čínou strojkem, to bych nebral. Zvaž to. Každopádně se vejdeš s Citizenem a jejich Eco drive a Radiocontrollem.